سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به نتایجی که این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر کسب کرده است گفت: هوادارانمان صبور باشند زیرا قطعا شرایط فعلی تغییر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم فردا مجید جلالی برای سیصدمین بار در لیگ برتر روی نیمکت می‌نشیند و از این بابت به وی تبریک می‌گویم.

وی افزود: پیکان تیم سمجی است و در بازی قبلی با وجود اینکه سه گل خورد، اما عملکرد خوبی خودش را داشت. ما امیدواریم که بتوانیم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

منصوریان با اشاره به تعطیلات لیگ گفت: ما تا پایان سال برنامه و تمریناتمان را می‌دانیم. تیم ملی باید آماده شود و در بزرگترین تورنمنت شرکت کند. برای تمام تعطیلات لیگ برنامه ریزی‌هایمان را کردیم. اگر این برنامه ریزی تغییر کند ما ضربه می‌خوریم. بااین حال نباید کلاف به پای تیم ملی بپیچانیم.

وی در رابطه با انتصاب افتخاری تصریح کرد: به آقای افتخاری خوش‌آمد می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که در مسیر رو به رشد استقلال تاثیر داشته باشد و استقلال را به مقصد برساند.

سرمربی استقلال در مورد خط خوردن آرش افشین و میثم مجیدی گفت: کادر فنی این طور تصمیم گرفت که هجده بازیکن در اردوی شبانه روزی حضور داشته باشند.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود حاج محمدی قرار است از استقلال در نیم فصل جدا شود،گفت: اینطور نیست.

منصوریان تصریح کرد: بازیکنان شرایط خوبی دارند. تنها برد برای هواداران استقلال و پرسپولیس معنا دارد. شکست در تیمی مانند نفت زیاد نمی‌تواند در چشم باشد. اما در استقلال و پرسپولیس محکوم به برد هستیم وفردا اولین سه امتیاز را به دست می آوریم. هفته به هفته شرایطمان بهتر شده و خلق ۱۶ موقعیت در دو بازی می‌تواند شرایط را مثبت نشان دهد.

وی در رابطه با زمین تمرین استقلال گفت: در این باره من گلایه کردم و به رییس جدیدمان هم این موضوع را گفتم. کمپ ناصر حجازی باید به دفتر باشگاه تبدیل شود و تمام امکانات در این مرکز صورت بگیرد. در مورد زمین گله دارم. روز گذشته تمرینم را سر ۵۵ دقیقه قطع کردم. زیرا اگر هر بازیکنی آسیب ببیند نمی‌دانستم جواب هواداران را چه بدهم. شرایط سختی است که سه روز برویم ورزشگاه آزادی و بعد به کمپ بازگردیم.

منصوریان در رابطه با انتقال محل تمرین به ورزشگاه اما رضا(ع) گفت:با شهردار منطقه ۱۸ صحبت کردیم. اما زمین این ورزشگاه نشست کرده و ما نمی‌توانیم در چمن مصنوعی رشد کنیم.

وی تاکید کرد: دست تک تک هواداران را می‌بوسم. ضمن تشکر از کسانی که حمایت کردند قطعا این مسیر را عوض می‌شود. پرسپولیس مزد صبوری هوادارانش را گرفت. دست تک تک هوادارانمان را می‌بوسم و مطمئن باشند که تیم با صلابتی را خواهند دید. اگر یک سری دوستان تند روی می‌کنند در انتقاداتشان از آنها می‌خواهم انتقاداتشان را ادامه ندهند.

وی در رابطه با اینکه به وی اولتیماتویم داده شده گفت: خیر اولتیماتومی دریافت نکرده ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.