مدافع میانی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است که بازی با ماشین سازی هیچ حاشیه‌ای نخواهد داشت و هر دو تیم فقط به فوتبال بازی کردن فکر می‌کنند.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت گسترش فولاد برای دیدار با ماشین سازی گفت: ما شرایط خوبی داریم و معتقدم در بازی قبلی مقابل پیکان باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. حالا باید از دست دادن امتیاز در بازی قبلی را جبران کنیم و بازی در زمین خودمان بهترین فرصت خواهد بود تا ماشین سازی را شکست بدهیم. امیدوارم در این مسابقه سه امتیاز را بگیریم.

مدافع میانی تیم فوتبال گسترش فولاد دیدارهای تیم‌های همشهری تبریزی را بدون حاشیه خواند و گفت: اصلاً این‌طور نیست و دربی تبریز هیچ حاشیه‌ای ندارد، اصلا دلیلی ندارد که این بازی حاشیه داشته باشد، چون هر دو تیم به فوتبال فکر می‌کنند و دنبال هدف‌های خودشان هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گسترش فولاد امسال سهمیه آسیا را کسب خواهد کرد، گفت: نمی‌توان از حالا چیزی را پیش‌بینی کرد. ما نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی لازم برسیم و از حالا صحبت کردن در مورد آینده زود است. هدف‌مان گرفتن سهمیه آسیاست، ولی فعلاً باید امتیازها را جمع کنیم و یک روند صعودی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.