سرمربی تیم روستوف تعویض زودهنگام سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی این تیم در بازی هفته اول لیگ برتر روسیه را برنامه‌ریزی شده عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روستوف شب گذشته (شنبه) در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر روسیه موفق شد تیم تازه صعود کرده اورنبورگ را با گل دقیقه ۸۳ ایوان، مدافع ۲۵ ساله خود شکست دهد. قربان بردیف، سرمربی روستوفی‌ها پس از پیروزی در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر روسیه گفت: بازی سختی بود. اورنبورگ تیمی مجهز، جوان و دارای یک مربی توانمند است، مربی که می‌داند چه چیزی می‌خواهد.

سرمربی یاران آزمون و عزت‌اللهی درباره عملکرد تیمش هم اظهار داشت: مشکلاتی با ترکیب روستوف داریم و به‌همین خاطر باید آزمایش‌های را انجام دهم. بازی با اندرلخت به‌خوبی در خاطرم هست و باور دارم که بازسازی آن ادامه دارد. از بازیکنان روستوف به‌خاطر تلاش‌شان تا پایان بازی با اورنبورگ قدردانی می‌کنم.

بردیف در مورد دلایل تعویض سعید عزت‌اللهی در آغاز نیمه دوم گفت: این مسئله از قبل برنامه‌ریزی شده بود که اگر بازی درگیرانه می‌شد، تعویض او با بازیکنی دیگر صورت بگیرد. ما تعویض‌های مختلف و زیادی برای این بازی پیش‌بینی کرده بودیم.

سرمربی روستوف در مورد بازی برگشت این تیم برابر تیم اندرلخت بلژیک در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: به‌صورت کاملاً طبیعی مهیای این بازی می‌شویم و پس از استراحت یک روزه تمرینات تاکتیکی را آغاز می‌کنیم.

قربان بردیف در پایان نشست خبری بازی هفته اول لیگ برتر روسیه عملکرد سه مهاجم روستوف از جمله سردار آزمون را خوب و مطلوب ارزیابی کرد.

سردار آزمون در بازی هفته اول لیگ برتر روسیه نمایشی ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیم روستوف داشت، اما سعید عزت‌اللهی از دقیقه ۴۶ جای خود را به کالاچف داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.