سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هیچ مربی و بازیکنی وجود ندارد که بتواند قراردادش را به صورت کامل از طرف باشگاه دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید جلالی که در کنفرانس مطبوعاتی با تاخیر ۲۵ دقیقه‌ای حاضر شده بود،‌اظهار داشت: به خاطر تاخیر عذرخواهی می‌کنم و فکر نمی‌کردم که ترافیکی امروز وجود داشته باشد. در مورد بازی هم باید بگویم که همیشه به بازیکنان گفته‌ام کار سختی را در پیش داریم اما کاملا امیدوار هستیم. بهتر از سال گذشته نتیجه خواهیم گرفت. در بازی اول در نیمه دوم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدواریم تیم ما در بازی فردا به خوبی ظاهر شود و نتیجه خوبی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه محروم و مصدومی برای بازی فردا ندارند، گفت: ما منتظر این هستیم تا ITC بازیکن خارجی ما صادر شود تا بتوانیم از او در بازی فردا استفاده کنیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه آیا شناختی از صبا دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: صبا تغییرات زیادی داشته است. به هر حال فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. ما تحلیل خوبی از این تیم داشته‌ایم و امیدوارم بازیکنانم فردا بتوانند در زمین آنچه از آنها خواسته‌ایم پیاده کنند.

جلالی در مورد انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان فوتبال تاکید کرد:‌اینکه رقم قراردادها اعلام می‌شود مسئله غیرعادی نیست اما شاید این موضوع واکنش بدی را در جامعه داشته باشد. چرا که خوب نیست همه به جیب یکدیگر کار داشته باشیم. این مسئله امکان دارد در آینده به جامعه لطمه بزند. یکسری مسائل در همه جا وجود دارد و شاید برای ما سخت باشد.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: قرارداد سال گذشته من ۶۳۰ میلیون بوده که تاکنون ۵۰ درصد آن را نگرفته‌ام. این در حالی است که مالیات آن را پرداخت کرده‌ام. آن مبالغی که گفته می‌شود به صورت کامل دریافت نمی‌کنیم ضمن اینکه بابت مالیات، سهم فدراسیون، برخی جرائم و همچنین ۲۰ درصدی که در پایان کسر می‌شود را دریافت نمی‌کنیم.

وی یادآور شد: به ندرت مربی و بازیکنی وجود دارد که تمام پولش را به صورت کامل دریافت کرده باشد. به هر حال امیدوارم این مسئله در فوتبال ما اصلاح شود. رقم بالا و پایین هم ندارد و در هر صورت امکان دارد که مشکلاتی را به وجود بیاورد. من با انتشار این مبالغ مشکلی ندارم چرا که همیشه سعی می‌کنم کارم را درست انجام دهم. مالیاتم را پرداخت کنم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جلالی در مورد اینکه علت جذب مهاجم خارجی نیجریه‌ای پیکان چه بوده و آیا به خاطر نبود زمان او را جذب کرده‌اند، گفت: درست است ما زمان را از دست داده بودیم. او را فقط با ۱۱۰ هزار دلار جذب کردیم و امیدوارم بتواند به ما کمک کند هر چند مدنظر داریم تا یک بازیکن دیگر یا در پست هافبک طراح یا مهاجم جذب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.