تیم‌های فوتبال رسانه ورزش و یاران مهدوی‌کیا در دیدار نمادین و دوستانه با حضور برخی پیشکسوتان مطرح پرسپولیس به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رسانه ورزش روز پنجشنبه به دعوت آکادمی کیا به ورزشگاه شهید کاوه رفت تا در دیداری نمادین و دوستانه به مصاف یاران مهدی مهدوی‌کیا برود.

در این دیدار که با استقبال اهالی جنوب تهران مواجه شد برای تیم حریف رسانه ورزش مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، إدموند بزیک، امیرعلی دانایی، هادی مهدوی کیا، ارژنگ عطاالهی، محمد انصاری، امیرعلی مافی، جهانگیر عسگری، مهران شدیدپور و ابوالفضل امان الله به میدان رفتند.

علاوه بر چهره هایی که در تیم یاران مهدوی کیا بازی کردند در تیم رسانه ورزش نیز رضا ترابیان بازیکن پیشین سرخپوشان به عنوان بازیکن و محمود کلهر بازیکن پیشین پرسپولیس به عنوان سرمربی حضور داشتند.

در این بازی که با برتری ۵ بر ۲ تیم یاران مهدوی کیا به پایان رسید، عادل فردوسی پور دو گل تیم رسانه ورزش را به ثمر رساند و کریم باقری ۳ گل، ادموند بزیک ۲ گل و حسین حاجی زاده برای تیم حریف گل زدند.

تیم آکادمی کیا که چند سالی است فعالیتش را آغاز کرده بسیار منظم و حرفه ای کار می کند و زیر نظر مهدی و هادی مهدوی کیا تمرینات منظمی را در رده نونهالان پیگیری می‌کند و در تورنمنت های مختلف بین المللی نیز حضور دارد.

در دیدار یاران مهدوی کیا برابر رسانه ورزش بازیکنان تیم آکادمی کیا هم به میدان رفتند و فوتبال زیبا و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و بارها مورد تحسین بازیکنان بزرگی چون کریم باقری قرار گرفتند.

در پایان این مسابقه هم بازار عکس با چهره های سرشناس و مشهور دو تیم گرم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.