هافبک تیم فوتبال پیکان و کاپیتان فصل گذشته این تیم می‌گوید که بازوبند کاپیتانی را بدون هیچ چشمداشتی به دروازه‌بان باتجربه خودروسازان داده است.

صادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط پیکان پیش از دیدار هفته دوم این تیم مقابل صبای قم اظهار داشت: ما هفته اول را خارج از خانه به خوبی پشت سر گذاشتیم و مقابل تیم خوب گسترش فولاد یک امتیاز گرفتیم. باوجود اینکه در تیم‌مان ترس وجود داشت و می‌ترسیدیم که به دلیل برگزاری اولین بازی رسمی با بازیکنان جدید ناهماهنگی داشته باشیم، اما اینطور نشد و خوشبختانه یک امتیاز خارج از خانه کسب کردیم. اکنون هم مصمم هستیم تا برای بازی با صبا سه امتیاز خانگی را کسب کنیم و چیزی جز پیروزی نمی‌خواهیم.

وی در خصوص وضعیت صبای قم و دیر شروع شدن تمرینات این تیم که دوره بدنسازی خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند و آیا با این شرایط کار برای پیکان آسان‌تر خواهد بود یا سخت، گفت: معمولاً تیم‌هایی که تمرینات خود را دیرتر شروع می‌کنند، چون بدنسازی نکردند از نظر بدنی در افت نیستند و در هفته‌های ابتدایی لیگ شرایط بهتری دارند، اما ما کاری به این کارها نداریم. بعد از بازی با گسترش فقط روی نقطه ضعف صبا کار کردیم و باید این تیم را ببریم. کاری هم نداریم که آنها از نظر بدنی خوب هستند یا بد و فقط به شرایط خودمان فکر می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم درباره شرایط خودش خاطرنشان کرد: وضعیت خودم هم خوب است. در بازی اول ۹۰ دقیقه بازی کردم و کادرفنی هم از عملکردم راضی بودند. در زمین هر چیزی که می‌خواهند را اجرا می‌کنم. آقا مجید هم خواسته من وضعیت دفاعی‌ام را بهتر کنم و کم‌کم شرایطم را به خواسته‌های کادرفنی نزدیک می‌کنم.

بارانی که فصل گذشته کاپیتان پیکان بود در خصوص اینکه آیا برای دادن بازوبند کاپیتانی به رحمان احمدی مشکلی داشته یا نه، گفت: بازوبند مشکلی بود که حل شد و من هم قبول کردم که بازوبند را به احمدی بدهم و همه تیم هم قبول کردند. اکنون هم مشکلی ندارم و مسئله خاصی نیست.

وی در واکنش به این مسئله که ابتدای فصل اعلام کرده بود بازوبند را به کسی تعارف نخواهد کرد و چه شد که تصمیم گرفت بازوبند را به شخص دیگری بدهد، اظهار داشت: آقا مجید از من خواست که بازوبند را به رحمان احمدی بدهم و من هم بدون هیچ چشمداشتی به بازوبند این کار را کردم.

هافبک تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه حضور بازیکنان باتجربه این تیم شرایط خودروزسازان را بهتر کرده است، افزود: بازیکنانی که به تیم ما آمده‌اند، از نظر اخلاقی خوب هستند. آرش برهانی یک نمونه است و بیخود نیست که چند سال در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کند. امیرحسین صادقی، بهادر عبدی، رحمان احمدی و همه بازیکنانی که به ما اضافه شدند، باعث شد تلفیق خوبی در تیم درست شود. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و پس از چهار هفته تعطیلی لیگ که یک ماه تعطیلی داریم، باید روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار کنیم. خوشبختانه می‌توانیم با قوی‌تر شدن در رتبه‌های میانی و حتی بالاتر قرار بگیریم.

بارانی درباره وضعیت پرداختی‌های این تیم نیز گفت: باید از آقای شیعی، مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که امکانات خوبی را برای تیم فراهم کرده‌اند و تا الان که خیلی تیم‌ها پرداختی نداشته‌اند، ما ۳۰ درصد از پول‌مان را گرفته‌ایم. دست عوامل باشگاه بابت این مسائل درد نکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.