رئیس قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه آمادگی خود را برای عقد قرارداد با مهاجم فصل گذشته میلان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فکرت اورمان، رئیس باشگاه بشیکتاش نسبت به عقد قرارداد با ماریو بالوتلی، مهاجم جنجالی لیورپول که فصل گذشته به‌صورت قرضی برای میلان توپ زد ابراز تمایل و ادعا کرد که این باشگاه می‌تواند به او برای غلبه بر مشکلاتش کمک کند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول چندی پیش علناً اعلام کرد که برای برنامه‌های فصل آینده‌اش روی سوپرماریو حساب نمی‌کند و به او توصیه کرد که در تیمی جدید به فکر ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش باشد. دو سال اخیر برای بالوتلی سال‌های توأم‌ با ناکامی بوده است، چه سالی که در آنفیلد بازی می‌کرد، چه فصل گذشته که میلان او را از مرسی‌ساید‌ها قرض گرفت. با این حال رئیس باشگاه بشیکتاش حاضر است سوپرماریو را به‌خدمت بگیرد.

اورمان به سایت فاناتیک گفت: ماریو بالوتلی از آن دست بازیکنانی است که هواداران ما می‌توانند با او ارتباط برقرار کنند. من مطمئنم که او در تیم ما می‌تواند توجه خیلی‌ها را جلب کند. راستش را بخواهید اگر بالوتلی به‌عنوان یک بازیکن دردسرساز شناخته نمی‌شد، شایعه پیوستنش به ما همه جا نمی‌پیچید.

وی افزود: با این حال من فکر می‌کنم که ما می‌توانیم حرکتی انجام دهیم و راه‌حلی برای پایان دادن به دردسرهای معروف بالوتلی پیدا کنیم. من تصور می‌کنم که بالوتلی با توجه و حمایتی که در ترکیه دریافت می‌کند، می‌تواند وضعیتش را تغییر دهد. خلاصه بگویم که ما ماریو بالوتلی را می‌خواهیم و او هم ما را می‌خواهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.