پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نظر جالبی در مورد پیروزی این تیم مقابل سایپا داشت.

ادموند بزیک مهاجم سال‌های نه‌چندان دور سرخپوشان در مورد دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قبل از بازی برای حضور در استادیوم آماده شدم، اما به‌خاطر ترافیکی که در محوطه استادیوم تختی وجود داشت، به‌طور کامل نیمه اول را از دست دادم.

بزیک ادامه داد: وقتی به ورزشگاه رسیدم، همه از بازی پرسپولیس در نیمه اول تعریف و تمجید می‌کردند. همه می‌گفتند نیمه اول، پرسپولیس عالی بازی کرد. در نیمه دوم هم خوشبختانه تیم به گل رسید و بازی را به سود خود به اتمام رساند.

مهاجم پیشین سرخپوشان تصریح کرد: هنوز نمی‌توان نظر قطعی در مورد تیم‌ها داد، چون بازیکنان به‌تازگی از فصل بدنسازی خارج شده‌اند و از لحاظ هماهنگی نیز به‌خاطر اضافه شدن مهره‌های جدید در لیست تیم‌ها، انسجام لازم را نمی‌بینیم، اما تصورم این است که پرسپولیس فصل بسیار خوبی را پیش‌رو دارد.

وی با بیان اینکه «پیش‌بینی من در مورد برد پرسپولیس کاملاً درست بود»، افزود: قبل از بازی هم به دوستانم گفتم پرسپولیس مقابل سایپا فقط روی یک کاشته یا شروع مجدد گل می‌زند و دیدید که همین اتفاق هم رخ داد و روی یک اوت دستی، تیم به گل سه امتیازی رسید. البته سایر بازی‌ها هم این‌طور بود و گل‌ها روی اتفاق به‌ثمر رسید نه کار تیمی. پرسپولیس با هوشمندی توانست سایپا را شکست دهد و از یک فرصت خوب، یک گل سه امتیازی ساخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.