اهواز - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: امروز در اهواز اولین پیروزی تاریخ تیم ما در لیگ برتر رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی سه شنبه شب پس از پیروزی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به هر دو تیم بابت به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا در این شرایط هوایی بسیار سخت تبریک می گویم. هر دو تیم موقعیت های مناسبی روی دروازه همدیگر خلق کردند.

وی افزود: دو تیم در نیمه اول شناختی از همدیگر نداشتند به همین دلیل بازی چندان دلچسب نبود ولی با شروع نیمه دوم شناخت دو تیم از هم بهتر شد و دیدید که بازی خوبی به نمایش گذاشته شد و سه گل رد و بدل شد.

خطیبی در خصوص داوری بازی نیز گفت: به نظر من هر دو تیم از قضاوت این بازی رضایت کافی داشتند و مشکل در این خصوص پیش نیامد.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در خصوص تیمش نیز گفت: تیمی که از دسته اول به لیگ برتر می آید نسبت به تیم هایی که در لیگ برتر حضور داشتند قدرت کمتری دارد. برای نمونه تیم هایی مثل فولاد و تراکتور با خرید چند بازیکن خود را تقویت می کنند ولی ما ۸۰ درصد تیم خود را تغییر دادیم تا شرایط لازم برای حضور در لیگ برتر حاصل شود.

خطیبی بیان کرد: به این شرایط ما در اولین بازی خود در تاریخ لیگ برتر، به نخستین پیروزی خود دست یافتیم و این موفقیت را لازم می دانم به هواداران تیم خود تبریگ بگویم چرا که ما امروز در اهواز دست به کار بزرگی زدیم.

وی با اشاره به حضور پیام صادقیان در ترکیب اصلی ماشین سازی نیز عنوان کرد: پیام صادقیان در دو سال گذشته مورد بی مهری قرار گرفت ولی امروز ثابت کرد که بازی قابلی است و به خوبی در ترکیب تیم ما فوتبال بازی کرد.

خطیبی ادامه داد: هنر ما باید این بازی که به بازیکنانی مثل صادقیان کمک کنیم که از مسیر اصلی فوتبال خارج نشوند تا با این کار بتوانیم به فوتبال ملی خودمان کمک کنیم. شک ندارم این بازی در این فصل پیشرفت زیادی خواهد کرد.

وی در خصوص فولاد خوزستان نیز تصریح کرد: فولاد نیز در این دیدار، بازی خوبی به نمایش گذاشت و حتی با خلق موقعیت های مناسب می توانست پیروز این بازی باشد شک ندارم این تیم در این فصل از تیم های خوب خواهد بود. البته آنها یک بدشانسی هم داشتند و شریفات مهاجم خود را در ابتدای بازی از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته نخست لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه امروز تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با شکست تیم فولاد به پایان رسید تا اهوازی ها اولین گام را بسیار دور از انتظار در لیگ برتر بردارند. گل های این بازی را میلاد بدرقه (۵۵) برای فولاد خوزستان و سامان نریمان‌جهان (۵۸) امین قاسمی‌نژاد (۶۳) برای ماشین سازی به ثمر رساندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.