مهاجم اسبق تیم پرسپولیس پس از هماهنگی که با سرمربی تیم نفت انجام داد در تمرینات این تیم به عنوان یک تمرین دهنده شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس؛ محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس که چند روز پیش با علی دایی صحبت‌هایی انجام داده بود از امروز با حضور در تمرینات تیم نفت در کنار دایی و سایر اعضای کادر فنی به تمرین دادن بازیکنان این تیم پرداخت.

خلیلی پیش از این با دایی هماهنگ کرده بود که از آنجایی که در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کرده در کادر فنی نفت حضور پیدا کند تا تجربه کار عملی هم به دست بیاورد.

* سهراب بختیاری‌زاده امروز با حضور در تمرین تیم نفت با علی دایی به خوش و بش پرداخت، این دو سال‌ها در تیم ملی در کنار هم بازی کرده بودند.

* هوادارانی که امروز برای تماشای بازی نفت تهران و نفت مسجد سلیمان به محل این بازی آمده بودند از دایی و شاگردانش بابت عملکرد خوب در بازی دیشب مقابل استقلال تشکر کردند. این هواداران معتقد بودند که استقلالی‌ها با خوش‌شانسی به نفت نباختند.

* نفتی‌ها در بازی امروز مقابل نفت مسجد سلیمان پیراهن‌های قرمز به تن داشتند و این در حالی است که بازیکنان مسجد سلیمان با لباس زرد رنگ در زمین حاضر شدند.

* محمد دایی، بهزاد غلامپور و محمدرضا مهران‌پور امروز نظارت ویژه‌ای بر تمرینات نفتی‌ها داشتند.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل استقلال بازی کرده بودند امروز به ریکاوری و استخر مشغول شدند و بازیکنان ذخیره به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم نفت تهران امروز در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه در ورزشگاه نوبنیاد به مصاف نفت مسجد سلیمان رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.