هافبک ریزنقش قطری‌ها حریفان خودشان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را سر سخت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن الهیدوس ستاره تیم‌ملی فوتبال قطر و عضو باشگاه السد که اکنون در اردوی اتریش به سر می‌برد در مصاحبه تفصیلی با سایت باشگاه السد درباه مسائل مختلفی صحبت کرده است که در گوشه‌ای از صحبت‌هایش به رقیبان قطر در جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخته است.

همبازی پورعلی گنجی درباره شانس راه‌یابی قطر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: ابتدا حضور من در ترکیب تیم‌ملی قطر باعث افتخارم است. همیشه سعی می‌کنم که بهترین عملکرد را در تیم‌ملی داشته باشم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم پرچم قطر را در محافل ورزشی آسیا و جهان برافراشته کنیم.

ستاره تیم‌ملی قطر در ادامه عنوان کرد: مرحله پیش رو ما نیاز به تلاش مضاعف دارد تا بتوانیم آرزویمان که راه‌یابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است را برآورده کنیم. گروه ما در مقدماتی جام جهانی بسیار سخت است و کار سختی را پیش رو داریم. برای پشت‌سر گذاشتن این مرحله با موفقیت باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. امیدوارم در این رقابت‌ها خوب ظاهر شویم و بتوانیم جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کسب کنیم.

تیم‌ملی کشورمان اولین دیدار خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تاریخ ۱۱ شهریور در ورزشگاه آزادی مقابل قطر انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.