بندرگز – سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: اگر در دیدار مقابل تیم شهید جهان نژادیان آبادان شکست بخوریم، معجزه رخ داده است.

مهدی تبیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار تیم‌های ملوان بندرگز و شهید جهان نژادیان آبادان از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: از تیم آبادان شناخت کافی داریم و در دیدار رفت نیز با چهار گل این تیم را در زمین خودش شکست دادیم.

وی افزود: در دو هفته اخیر تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و در دیدار خانگی مقابل نماینده آبادان به دنبال بردی پرگل هستیم تا پس از مدت‌ها یک پله در جدول صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در خصوص دیدار دوستانه تیمش مقابل تیم ملی تایلند، خاطرنشان کرد: چهارشنبه در ساری باید مقابل تیم ملی تایلند به میدان برویم که در این دیدار منتخبی از بازیکنان اصلی و جوانان را به کار می‌گیریم.

تبیانیان با اشاره به محرومیت‌های پی در پی خود از سوی کمیته انضباطی، یادآور شد: کمیته انضباطی من را پنج جلسه پیاپی محروم کرده و جریمه نیز در نظر گرفته است، در حالی که من در دیدار با شهرداری تبریز فقط از نحوه قضاوت داور انتقاد کردم.

وی ادامه داد: این در حالی است که حتی ناظر این دیدار به دلیل قضاوت ضعیف داور از من عذرخواهی کرد، ناظران هر چه می‌خواهند علیه ما گزارش می‌دهند و هیچ کس تخلفات خودشان را گزارش نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملوان بندرگز در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با کسب پنج برد، ۹ باخت و مجموع ۱۱ امتیاز همچنان در مکان دهم جدول ۱۳ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

نماینده بندرگز در هفته هفدهم این رقابت‌ها، جمعه هشتم مرداد راس ساعت ۲۰ میزبان تیم شهید جهان نژادیان آبادان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.