سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیمش شرایط خوبی دارد گفت: می خواهیم سپاهان را به جایگاهی که شایستگی اش را دارد برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی پس از مراسم برترین های سازمان لیگ در خصوص انتخابش به عنوان مربی برتر گفت: همه مربیان ایران مربیان خوبی هستند و لیاقت این را داشتند که به عنوان بهترین مربی انتخاب شوند. امیدوارم دوباره بتوانم به این مهم دست پیدا کنم و به فوتبال ایران و جوانان مستعد خدمت کنم.

وی در خصوص شرایط سپاهان افزود: به هر حال پس از تغییرات، تیم ما شرایط خوبی داشته و روند خوبی را در پیش گرفتیم، کار سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم بتوانیم سپاهان را دوباره به مقام قهرمانی که شایستگی اش را دارد برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص محرم نویدکیا و تمدید قراردادش با سپاهان نیز خاطرنشان کرد: ما در صلح و صفا با محرم کار می کنیم و مشکلی با وی نداریم امیدوارم بتوانیم دوستان خوبی با یکدیگر باشیم و به هم کمک کنیم.

عبدالله ویسی افزود: ما کری با سایر تیم ها نداریم زیرا بیرون از زمین آنها با رفیق و در داخل از زمین با آنها رقیب هسیم.

وی در خصوص وضعیت دروازه بان این تیم خاطرنشان کرد: این دروازه بان به هر حال به تازگی از بند مصدومیت رها شده و کمی خسته است.

ویسی در خصوص سیستم بازی تیمش نیز گفت: در برخی مسابقات ممکن است با سه دفاع بازی کنیم اما سیستم اصلی ما برای بازی چهار دو سه یک است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.