سرمربی پرتغالی السد قطر درباره فصل آینده لیگ ستارگان گفت: فصل سختی را پیش‌رو خواهیم داشت.

به خبرگزاری فارس،تیم فوتبال السد قطر به همراه مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش کشورمان اکنون در شهر کابرون اتریش اردوی تدارکاتی پیش فصل خود را بر پا کرده است.

فریرا سرمربی پرتغالی السد در مصاحبه اختصاصی با سایت باشگاه گفت: ما اردوی آمادگی خوبی را آغاز کردیم. در این جا تمام شرایط لازم برای آمادگی وجود دارد. از این اردو نهایت استفاده را می‌کنیم تا با انجام بازی‌های دوستانه خود را به آمادگی کامل برسانیم.

سرمربی پورعلی گنجی درباره رقابت در فصل آینده در لیگ ستارگان قطر گفت: من به عنوان سرمربی و ما به عنوان یک تیم در فصل آینده تمام سعی خود را می‌کنیم تا تمام بازی‌های خود را پیروز شویم. ما باید خود را آماده کنیم تا قهرمان شویم اما به نظرم در این فصل کار سختی را پیش رو داریم. با توجه به اینکه تمام تیم‌ها بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند کار سختی را پیش رو داریم.

فریرا در پایان درباره قهرمانی تیم‌ملی کشورش در یورو ۲۰۱۶ اظهار داشت:من به قهرمانی پرتغال در اروپا افتخار می‌کنم. ما کشوری کوچک هستیم که در رده‌های مختلف سنی در اروپا قهرمان شده بودیم ولی تنها در تیم‌ملی بزرگسالان قهرمان نشده بودیم که امسال آن را نیز فتح کردیم. ما کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان را داریم. پس از قهرمانی پرتغال من احساس خاصی داشتم زیرا از ۲۳ بازیکن تیم‌ملی پرتغال ۱۴ تای آنها در باشگاه‌های مختلف شاگرد من بودند. من با مشاهده این بازیکنان احساس افتخار می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.