تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که خسرو حیدری با آبی‌پوشان تمرین نکرد و سرمربی استقلال هم خودش پا به توپ شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل نفت تهران آماده می‌کند از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

* قبل از شروع تمرین دروازه‌بانان تیم استقلال زودتر از سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

* دوربین واحد مرکزی خبر قبل از آغاز تمرین امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد و قصد انجام گفت‌‌وگو با چند بازیکن و سرمربی استقلال را داشت.

* گزارشگر تلویزیونی هنگامی که نزد بختیار رحمانی و آرش افشین رفت آنها از انجام مصاحبه عذرخواهی کردند. در ادامه وی از محمدحسین کنعانی‌زادگان که با انتقالی جنجالی به استقلال پیوسته بود درخواست مصاحبه کرد که وی با اظهار نظری عجیب گفت من همین جوری مصاحبه نکرده در حاشیه هستم وای به حال اینکه مصاحبه کنم.

* در ابتدای تمرین علیرضا منصوریان شاگردانش را دور هم جمع کرد و برنامه‌های تمرینی را به آنها شرح داد.

* بعد از صحبت‌های منصوریان بازیکنان در اختیار اسیتو جونز قرار گرفته که مربی بدنساز استقلال با فریادهای خود جدیت را به شاگردانش منتقل کرد.

* منصور پورحیدری،‌نصرالله عبدالهی و مرتضی هاشمی زاده نفراتی بودند که در تمرین امروز استقلال حضور داشتند.

* مثل تمرین روز سه‌شنبه از ورود هواداران به ورزشگاه آزادی جلوگیری شد و این بار برخلاف دو روز پیش تنها ۵ نفر از طرفداران تیم استقلال در گوشه‌ای از زمین تمرین آبی‌پوشان را نظاره کردند.

* در ابتدای برنامه‌های تاکتیکی علیرضا منصوریان که مثل روزهای گذشته خودش پا به توپ شده بود برنامه‌های تمرینی را زیر نظر گرفت و با تذکرات پی‌درپی در کار تاکتیکی نکات لازم را به بازیکنان انتقال می‌داد. در یکی از صحنه‌ها علی قربانی در ایجاد فضا دچار اشتباه شد که علیرضا منصوریان با صدای بسیار بلند فریاد زد قربانی حواست کجاست که مهاجم جوان آبی‌پوشان از سرمربی‌ تیمش عذرخواهی کرد.

* خسرو حیدری هافبک تیم فوتبال استقلال امروز در محل تمرین حاضر شد اما وی در رختکن حضور داشت و در میان دیگر بازیکنان تمرین نکرد.

* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که شاگردان منصوریان فردا مجددا در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری می‌‌کنند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز چهارم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران به مصاف نفت خواهد رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.