رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد، دیدار سوپرجام از این پس همیشه در فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا بهروان در خصوص برگزاری دیدار سوپرجام بین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان گفت: سوپرجام از قبل بوده و سال‌های قبل هم یک بار برگزار شد و از این پس همیشه در تقویم ما خواهد بود. این دیدار به‌نوعی یک بازی نمادین و ورودی برای لیگ برتر است. این بازی هم بین قهرمان‌های لیگ و جام حذفی فصل ۹۵-۹۴ برگزار شد که ۱۲۰ دقیقه بازی خوب را دیدیم و تماشاگران هم در ورزشگاه بودند.

وی با اشاره به برگزاری بازی در ۱۲۰ دقیقه به‌دلیل به تساوی کشیده شدن بازی در طول ۹۰ دقیقه، افزود: بازی بر اساس قوانین یک فوتبال رسمی برگزار شد و در ۱۲۰ دقیقه آن را برگزار کردیم و بازی بعد از تساوی به پنالتی کشیده نشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه چرا بازی در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: ما قصد این را هم داشتیم که بازی را در اهواز برگزار کنیم، اما در این استان مزایایی داده نمی‌شد و به همین دلیل ما بازی را در اصفهان برگزار کردیم. آمادگی برگزاری بازی در تهران را هم داشتیم و حتی ورزشگاه هم آماده بود، اما باید از ذوب‌آهن تشکر کنیم که از این بازی میزبانی کرد، از استقلال خوزستان میزبانی خوبی داشت و هزینه‌های آنها را متقبل شد و باید از دو تیم تشکر کرد که آمدند و دیدار سوپرجام را برگزار کرده و از تیم‌شان رونمایی کردند.

بهروان تأکید کرد: امیدوارم همه اهالی فوتبال کمک کنند تا همه بازی‌ها ما در فصل پیش‌رو با نظم خاصی برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.