سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما بر اساس حضور شهبازاده در تیم مهاجمان جدید را جذب کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان در حاشیه جلسه تقدیر از داوران اظهار داشت: من وظیفه خود دانستم که در جلسه تقدیر از داوران شرکت کنم چرا که آنها قشر مظلومی هستند و باید حمایت کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه نزدیک به شروع تمرین تیمم بود اما ترجیح دادم که در جلسه تقدیر از داوران شرکت کنم و در زمان اهدای جوایز تصمیم گرفتم این جلسه را ترک کنم. به هر حال ما باید در ادبیات و گفتارمان دقت کنیم تا جامعه داوری به حاشیه نرود. امروز داورانی را در جلسه دیدم که نسل آینده ما را تشکیل می‌دهند و می‌توانند ۱۰ سال دیگر را تضمین کنند. برای اولین بار لبخند را روی لب‌های فغانی و ترکی دیدم. در حالی که همیشه آنها را در زمین مسابقه به گونه‌ای دیگر می‌دیدیم.

سرمربی آبی‌پوشان در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و دیدار مقابل نفت در اولین بازی خاطرنشان کرد: به هر حال فرقی نمی‌کند ما باید با ۱۵ تیم لیگ برتری بازی کنیم. تنها نکته مثبت نیم‌فصل اول این است که ما قبل از دربی در تهران بازی می‌کنیم اما نکته منفی آن این است که در خرماپزان اهواز باید به این شهر برویم و با استقلال روبرو شویم. در نیم‌فصل دوم هم نکته مثبت آن این است که آخرین بازی ما در تهران است و نکته منفی آن این است که پیش از دربی باید به تبریز برویم.

منصوریان در مورد دیدار مقابل نفت در اولین بازی خاطرنشان کرد: به هر حال نفت تیم سابق من است اما ما باید از حضور تماشاگران‌مان بهره ببریم. چرا که حکم آنها هنوز تائید نشده و ما از حق‌مان دفاع می‌کنیم چرا که ۱۵-۲۰ سال است که در اروپا این نوع محرومیت‌ها منسوخ شده است. تماشاگر چه گناهی کرده است که از دیدن بازی محروم شود؟ فکر نمی‌کنم این موضوع کار فرهنگی خوبی باشد.

وی در مورد بازگشت مهدی طارمی از ترکیه و وضعیت سجاد شهباززاده گفت: بازگشت طارمی به ما ارتباطی ندارد و ما نمی‌توانیم نظری بدهیم اما در خصوص شهباززاده باید بگویم شب گذشته هم با او آخرین صحبت‌های خود را انجام دادیم و به او رسما اعلام کردیم که به وی احتیاج داریم اگر موانع مختلفی هم سر راه او وجود دارد و ما مقاومت می‌کنیم به خاطر این است که ما ابراز علاقه نشان می‌دهیم. حالا شاید او می‌خواهد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. من با توجه به حضور سجاد شهباززاده مهاجمانم را جذب کردم. به هر حال قرار بوده تا امروز در مورد او به من خبر دهند.

سرمربی آبی‌پوشان در مورد اردوی ارمنستان استقلال خاطرنشان کرد: جا دارد از ادموند اختر تشکر کنم. اردوی خوبی در آنجا برگزار کردیم که از لحاظ آمادگی خودمان ۷۵-۷۰ درصد رسیده‌ایم که البته این در مقایسه با تیم‌های دیگر نیست و امیدوارم در ۱۰-۱۲ روز آینده به آمادگی صد در صد برسیم. البته در این بین پس از ۴ هفته یک تمرین مجدد دیگر نیز خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه وضعیت احسان حاج‌صفی چه شد و آیا او امروز با شفیع‌زاده در دبی صحبت کرده،‌ گفت: من که این اخبار را نشنیدم نمی‌دانم شما این اخبار را از کجا رصد می‌کنید.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا در دیدار مقابل نفت مقابل نیمکت می‌نشیند، گفت: احتمال عدم حضورم روی نیمکت صفر درصد است چرا که من در این زمینه فقط برای استقلال آن را مطرح کردم.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید از داوران انتقاد کنیم چراکه وقتی داوران به چیدمان ما انتقاد می‌کنند ما ناراحت می‌شویم. داوری ما ۲ سال گذشته دوران سختی را گذراند اما سال گذشته وضعیت بهتری داشت. من بعد از ۵-۶ سال که در تیم ملی بودم به باشگاه آمدم و معتقدم که باید به داوران احترام بگذاریم و اجازه ندهیم که آنها را نقد کنیم. داوران ما قشر مظلومی هستند که هم از لحاظ مالی مظلوم واقع می‌شوند و همه بازی‌ها مورد انتقاد قرار می‌گیرند چرا که یک تیم ناراحت است چرا که به نظرم ما باید آلمان را الگوی خود قرار بدهیم. همچنین من به تاج پیشنهاد کردم که بحث کمیته انضباطی داوران را علنی نکند و این آراء در سکوت کامل صادر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.