مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازگشت و جبران آنچه روی داد، هر سختی و مشکلی را به جان می‌خرم و از خدا می‌خواهم فرصت باشد تا این حوادث با اتفاقات خوبی که رقم می خورد جبران شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طارمی پس از بازگشت به جمع سرخپوشان اظهار داشت: بی‌صبرانه منتظر لحظه‌ای هستم که بار دیگر با پیراهن پرسپولیس و در کنار همبازیانم و دوستانم تمرین کنم و برای شروع فصل جدید آماده شوم. حال که باشگاه شرایط بازگشت مرا فراهم آورده است، از این بابت متشکرم و دنیایی از انگیزه‌ام تا آنچه اتفاق افتاد را جبران کنم.

وی ادامه داد: در این مدت اتفاقات بسیاری یکی پس از دیگری روی داد که برای من سخت و دشوار بود. در این میان ناراحتی هواداران بیشتر به این مساله دامن زد تا مصمم به بازگشت باشم. برای اینکه به پرسپولیس برگردم خودم را برای مواجهه با هر سختی و دشواری آماده کرده‌ام. احساسی که نسبت به این بازگشت دارم قوی‌تر از آن است که با عباراتی چون «خوشحالی» قابل توصیف باشد. از مدیریت باشگاه و دوستانی که کمک کردند تا بار دیگر با پرسپولیس باشم نیز تشکر می‌کنم.

بهترین و برترین گلزن لیگ ایران در دو فصل گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت بسیاری هواداران اخبار مربوط به بازگشت من را دنبال می‌کردند که از ابراز محبت‌های آنها ممنونم. همچنین احساسات گروه دیگر هواداران را درک می‌کنم و فقط از خدا می‌خواهم این فرصت را داشته باشم تا شرایطی پیش آید که در آینده همه این حوادث را با اتفاقات خوبی که برای پرسپولیس رقم می‌زنیم فراموش کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.