سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه با ناامیدکننده خواندن شکست در دیدار پایانی یورو ۲۰۱۶، هضم این باخت را مستلزم صرف زمان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال فرانسه در دیدار پایانی رقابتهای یورو ۲۰۱۶ با نتیجه یک بر صفر مقابل پرتغال تن به شکست داد.

«دیدیه دشان» در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: حرفی برای گفتن نیست. این ناامیدی بسیار بسیار بزرگی است. هضم این شکست زمان می برد.

وی افزود: ما در این بازی موقعیت گلزنی داشتیم که آخرین آن توسط جیگناک به دست آمد اما جایی برای عذر و بهانه نیست اگرچه من بر این باورم تیم ما در بازی با پرتغال انرژی کمتری داشت. ما در این مسابقه بخت های گلزنی خودمان را داشتیم و البته پرتغال هم شانس ها گلزنی خودش را.

دشان ادامه داد: متاسفانه آنها گلزنی کردند. این خیلی ناامیدکننده است چون ما شانس بزرگی را از دست دادیم. شاید نتوان گفت شانسی منحصر به فرد اما بخت و اقبالی بزرگ برای قهرمانی اروپا.

سرمربی فرانسه در پایان گفت: ما در این تورنمنت بازی ها را با هم بردیم، با هم درد کشیدیم و اکنون با هم می بازیم. می دانیم که فرانسوی ها را سر شور و حال آورده ایم اما اگر می توانستیم به هواداران خود جام بدهیم فوق العاده می شد. اما متاسفانه نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.