مدافع فرانسه گفت: بازی با آلمان خیلی سنگین است چون آنها ستاره‌های زیادی دارند و قهرمان جام جهانی هستند، اما از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم تا آنها را شکست دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساموئل امتیتی، مدافع فرانسه پس از برتری پرگل تیمش مقابل ایسلند گفت: در این دیدار کار را خوب و باقدرت آغاز کردیم. در واقع عملکرد مقابل ایسلند چیزی بود که قبلا از ما دیده نشده بود، به ویژه در نیمه اول که عالی بودیم و احاطه بر توپ و میدان داشتیم و این شب راضی کننده‌ای برایمان بود. شکست ایسلند با ۵ گل و رسیدن به نیمه نهایی شب زیبایی است.

وی ادامه داد: همه تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را دشته باشم و خیلی خوشحالم که به نیمه نهایی صعود کردیم. البته قبل از این دیدار دشان از من خواست در این دیدار ساده و روان بازی کنم و اینکه امروز در ترکیب اصلی بودم برایم خیلی خوب بود. همه تلاشم را می‌کنم مقابل آلمان هم در ترکیب اصلی تیمم باشم.

امتیتی در خصوص دیدار با آلمان در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ گفت: بازی با آلمان خیلی سنگین است چون آنها ستاره‌های زیادی دارند و قهرمان جام جهانی هستند، اما از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم تا آنها را شکست دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.