چهره‌ای که آلمان را به مقام نایب قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ رساند، معتقد است تیم کشورش مقابل آتزوری باید صبور باشد که موفق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس رودی فولر در سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۲ به عنوان بازیکن برای تیم ایتالیایی آ.اس رم بازی کرد. در سال ۲۰۰۴ هم در یک مقطع سرمربی جالوروسی (رم) شد.

از طرفی فولر ۵۶ ساله همسری ایتالیایی دارد و بنابه به آنچه گفته شد، حریف امشب تیم کشورش را خوب می‌شناسد.

وی که در جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن تیم کشورش را به عنوان سرمربی به مقام نایب قهرمانی رساند،‌ در مصاحبه‌ای اظهارداشت: تیم ایتالیا در این دوره در وهله نخست خود ایتالیایی‌ها را شگفت‌زده کرد. آنها شور و هیجان زیادی دارند و همین مشخصه‌‌ای در کیفیت بازی‌شان است. البته صبر و شکیبایی، می‌تواند رمز موفقیت تیم آلمان برابر آنها شود. به هرحال ایتالیا مبتنی بر دفاع، نظم داده شده‌اند. هرچند که روی ضدحملات سریع همیشه خطرناک هستند.

او ادامه داد: دلیلی نیست که تیم ملی از ایتالیا واهمه داشته باشد. تیم آلمان به قدر کافی قوی است و ضمن اینکه همین تیم ایتالیا در مواردی، نقطه ضعف دارد.

مدیر ورزشی کنونی تیم بایرلورکوزن ادامه داد: هسته اصلی تیم ایتالیا را بارزاگلی، بونوچی و کیه‌لینی به همراه بوفون تشکیل می‌دهند که این ها خود نیمی از یوونتوس هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.