قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: هنوز بحث حضور عباس بوعذار و حسین بهرامی در استقلال خوزستان نهایی نشده است.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت عباس بوعذار بازیکن نفت و حسین بهرامی بازیکن استقلال اهواز که گفته می‌شود هنوز رضایتمنامه‌شان برای عقد قرارداد با استقلال خوزستان صادر نشده است گفت: این دو بازیکن با هماهنگی باشگاهشان وارد تمرینان شده‌اند ما بدون هماهنگی باشگاه با بازیکنانی که قرارداد دارند وارد مذاکره نمی‌شویم. قرار بود اگر این بازیکنان رضایتمنامه گرفتند با ما قرارداد ببندند.

وی افزود: بوعذار هنوز رضایتنامه نگرفته و امور مربوط به این کار را دنبال می‌کند. بهرامی هم وضعیتش هنوز نهایی نشده است او جزو نفراتی است که فسخ یک طرفه کرده است و هنوز سازمان لیگ در این مورد تصمیمی نگرفته است. با کارون یعقوبی مدیرعامل استقلال اهواز به توافق رسیده‌اند تا رضایتنامه این بازیکن صادر شود.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد زمان برگزاری اردوی این تیم در تهران گفت: تمرینات ما تا روز سه شنبه در اهواز ادامه دارد و بازیکنان سپس دو روز استراحت می‌کنند. روز جمعه ۱۸ تیر به تهران سفر می‌کنیم و تا ۲۴ همین ماه اردوی ما ادامه دارد. برای برگزاری بازی دوستانه به تهران می‌آییم.

پورکیانی در رابطه با وضعیت دروازه‌بان تیمش تصریح کرد: با فیلیپه گلر برزیلی به توافق رسیدیم و او قرار است پس از طی مراحل قانونی و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به تهران سفر کند او در اردوی تهران به ما اضافه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.