هافبک جوان پرتغال به تمجید از مدافع باتجربه و کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی پیروزی پرتغال بر لهستان در ضربات پنالتی و صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات یورو ۲۰۱۶، فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال به تمجید از کاپیتان خود پرداخت و گفت که درست است رونالدو موفق به گلزنی نشد، اما بازی خوب و تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشت. کریس پس از تساوی یک بر یک دو تیم در ۱۲۰ دقیقه، اولین ضربه پنالتی تیمش را تبدیل به گل کرد تا در نهایت پرتغال با برتری ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی راهی دور بعد شود.

رناتو سانچس گفت: نمی‌خواهم در مورد عملکرد انفرادی بازیکنان صحبت کنم، اما باید بگویم که په‌په و کریستیانو بازی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند، این در حالی است که برخی ارزش کار آنها را پایین آورده‌اند. همه روی گلزنی‌ رونالدو تمرکز کرده‌اند، ولی او در این تورنمنت فوق‌العاده بازی کرده و کاپیتانی خارق‌العاده‌ای بوده است. په‌په هم خیلی خوب بود.

زننده گل تساوی‌ پرتغال در جریان بازی که در ضربات پنالتی هم ضربه دوم را وارد دروازه فابیانسکی کرد، گفت: چند دقیقه اول بازی اوضاع آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت، اما در ادامه سعی کردیم به بازی برگردیم و در نهایت موفق شدیم بازی موردنظر خود را به نمایش بگذاریم. این تجربه‌ای برای بازیکنان ما بود که برای اولین بار به این مرحله از مسابقات رسیدند. بعضی بازیکنان ما از اتفاقی که برای‌مان رقم خورده، از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.