انتقال مهدی طارمی به ترکیه از لحاظ مالی هم به ضرر باشگاه پرسپولیس تمام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس در نظر داشت علی علیپور را با مبلغ خوبی به یک تیم روسی ترانسفر کند، اما پیوستن مهدی طارمی به تیم ریزه اسپور ترکیه مانع بروز این اتفاق شد.

پیشنهاد رسمی تیم روسی برای جذب علی علیپور بیش از یک ماه پیش به دست پرسپولیسی‌ها رسید و علی‌اکبر طاهری برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن خواهان ۸۰۰ هزار دلار از تیم روسی شد، در حالی که این باشگاه فقط حاضر بود ۳۰۰ هزار دلار برای رضایت‌نامه مهاجم پرسپولیس هزینه کند. هفته گذشته پیشنهاد جدیدی از تیم روسی به دست مسئولان باشگاه پرسپولیس رسید و آن هم پرداخت ۵۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت‌نامه علی علیپور بود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌خاطر اینکه امیدوار بودند طارمی بماند موافقت ضمنی خود را با انتقال علیپور به تیم روسی اعلام کردند. این اتفاق قرار بود قبل از سفر پرسپولیس به اوکراین نهایی شود، اما عقد قرارداد رسمی مهدی طارمی با باشگاه ترکیه‌ای به‌طور کل پرونده انتقال علیپور به تیم روسی را بست، از این جهت که پرسپولیسی‌ها با توجه به کمبود مهره در خط حمله‌شان نمی‌توانستند یکی دیگر از بازیکنان خود در این پست را از دست بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.