وزنه‌بردار دسته ۹۴ کیلوگرم کشورمان در حرکت یک‌ضرب مسابقات قهرمانی جوانان جهان با مهار وزنه ۱۶۱ کیلوگرم دست به کار بزرگی زد و به مدال برنز رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، رقابت‌های وزنه‌برداری دسته ۹۴ کیلوگرم قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در سالن ژیمناستیک رینو برگزار شد. رضا بیرالوند، ملی‌پوش کشورمان که با هشت وزنه‌بردار دیگر رقابت می‌کرد در اولین حرکت خود وزنه ۱۵۶ کیلویی را نتوانست مهار کند، ولی در دومین حرکت ۱۵۶ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه ۱۶۱ کیلوگرم را به‌ثبت رساند. تا در حرکت یک‌ضرب به مقام سوم برسد.

همچنین منتانو از کلمبیا با ثبت وزنه ۱۷۲ کیلوگرمی مدال طلای دسته ۹۴ کیلوگرم را به‌دست آورد. سوبیرف از ازبکستان نیز با مهار وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی به مدال نقره دست یافت.

نکته قابل توجه این مسابقات اوت کردن ولادیمیر حوزا، وزنه‌بردار اوکراینی بود که وی در استارت لیست اولیه با رکورد ورودی ۳۷۰ کیلوگرم جایگاه نخست قرار گرفته بود، نتوانست سه بار پیاپی وزنه‌های خود را بالای سر ببرد.

حاشیه‌های رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم: *بیرالوند با روحیه و انگیزه بالا در مراسم معارفه حاضر شد.

*تماشاگران گرجستانی چخیدزه، وزنه‌بردار خود را به شدت تشویق می‌کردند که او در حرکت یکضرب با ۱۵۰ کیلوگرم به مقام هفتم رسید.

*تماشاگران ارمنستانی در سالن حضور دارند تا ساموئل گاسپاریان را خیلی پرشور تشویق کنند و او نیز با ۱۶۰ کیلوگرم چهارم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.