بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما برای شروع لیگ فرصت زیادی نداریم و کار سختی پیش روی تیم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا عزتی بازیکن تیم فوتبال نفت بعد از ثبت قراردادش در پاسخ به این سؤال که بعد از کش و قوس‌هایی که در خصوص انتقال نفت وجود داشت، بالاخره این تیم در تهران ماند، گفت: مسؤولان یک ماه و نیم پیگیر این موضوع بودند که نفت با ۵۵ سال قدمت در تهران بماند. الان شرایط خوب است و تکلیف هم مشخص شد. قبلاض قرار بود این تیم به اراک برود اما در تهران ماند و ما پنجم شدیم، امیدوارم در طول فصل نشان دهیم نفت همان تیمی است که قرار بود منتقل شود.

وی درباره اینکه مربی هنوز مشخص نیست و شما با چه کسی قرارداد می‌بندید، آیا این موضوع حرفه ای است یا خیر، اظهار داشت: نمی‌دانم حرفه‌ای است یا نه، اما ما با مسؤولان باشگاه قرارداد می‌بندیم.

عزتی درباره جذب بازیکنان شاخص مثل اکبر صادقی و آل‌نعمه در تیم نفت خاطرنشان کرد: تیم نفت حتی یک بازیکن متولد سال ۷۷ برای دفاع راست گرفته که بازیکن خوبی است، همینطور بازیکنانی که از قدیم بودند، در این تیم هستند، مبعلی و حمدی‌نژاد از قدیمی‌هایی بودند که قرارداد دارند.

بازیکن تیم فوتبال نفت در ادامه در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد تجمع کردن خواسته شما را برآورده کرد، گفت: ما می‌خواستیم تکلیف‌مان مشخص شود، حالا هم دیر شده و ما ۲۴ روز بیشتر فرصت نداریم، کارمان سخت است، امیدوارم با همدلی نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پایان در مورد مطالبات بازیکنان نفت گفت: به ما گفته‌اند تا ۲۰ روز آینده تکلیف مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.