مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید که برای دریافت رضایت‌نامه مهاجم ذوب‌آهن پولی به این باشگاه پرداخت نمی‌شود.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت مسعود حسن‌زاده برای حضور در سایپا گفت: همچنان منتظر مسئولان باشگاه ذوب‌آهن هستیم تا پاسخ نهایی را به ما بدهند. شنیدم که آقای آذری گفته این انتقال صورت گرفته، در حالی که چیزی به ما اعلام نشده است.

وی افزود: یک تفاهم‌نامه سه وجهی بین ما، باشگاه ذوب‌آهن و مسعود حسن‌زاده امضا کردیم تا توافق اولیه صورت بگیرد. باشگاه ذوب‌آهن تعهداتی نسبت به حسن‌زاده داشته که خواستیم ابتدا این تعهدات عملی شود و اگر رضایت‌نامه این بازیکن را بدهند، او را به خدمت بگیریم. هنوز چیزی در این خصوص اعلام نکرده‌اند، اما قرار بود باشگاه ذوب‌آهن چهارشنبه (امروز) یا شنبه پاسخ نهایی را به ما بدهد و ما هنوز منتظر آنها هستیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص اینکه آیا برای رضایت‌نامه حسن‌زاده باید مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شود، اظهار داشت: اصلاً بحث چنین مبلغی نیست و ما برای رضایت‌نامه این بازیکن پولی پرداخت نمی‌کنیم. ابتدا باید ببینیم آنها رضایت‌نامه می‌دهند یا نه و اگر این اتفاق افتاد، حسن‌زاده خودش با باشگاه ذوب‌آهن طرف حساب خواهد بود و ما با این بازیکن طرف حساب می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.