باشگاه صبای قم با یک اسپانسر جدید به توافق رسیده و اگر مشکلی پیش نیاید این اسپانسر کارش را به زودی در تیم آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه صبای قم بعد از اتمام لیگ پانزدهم شرایط عجیبی را تجربه کرد. علی دایی سرمربی صبا امیدوار بود با اتمام لیگ و انتخاب حامی مالی جدید، شرایط خوبی را برای تیم صبا برای فصل آینده رقم بزند و جلوی اتفاقات سال گذشته را بگیرد ولی هیچ چیز آنطور که دایی فکر می‌کرد پیش نرفت.

مشکلات دایی از جایی شدت گرفت که حامی مالی جدید باشگاه که از طریق یک واسطه با استانداری قم مذاکره کرده بود، علیه دایی موضعگیری کرد و حتی گفت که سرمربی دیگری به جای دایی مدنظر اوست. کار تا جایی پیش رفت که واسطه دایی با این حامی مالی جدید اعلام کرد مدیر این شرکت پول لازم برای تامین هزینه‌های باشگاه صبا را ندارد و صرفا دنبال مطرح کردن اسم خودش است.

بعد از این ماجرا باشگاه صبا ابلاغیه‌اش را برای این اسپانسر لغو کرد تا مذاکره با حامیان مالی دیگر شروع شود. البته در این مدت خبر مذاکره باشگاه صبا با صمد مرفاوی به جای علی دایی هم رسانه‌ای شد تا معادلات کادر فنی صبا برای فصل آینده هم در ابهام قرار بگیرد.

در نهایت مذاکرات یکی از حامیان مالی با استانداری قم به نتیجه رسید و مقرر شد تا این حامی مالی که در عرصه انتشارات کتاب‌های آموزشی فعالیت می‌کند، تیم صبا را از نظر مالی حمایت کند. مسئولان باشگاه صبا هم روز گذشته با حضور در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار کردند تا همه جوانب فعالیت خود را سنجیده باشند.

مدیر این مجموعه پیش از این در هیات مدیره باشگاه صبای قم فعالیت داشته و از دوستان محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل فعلی هم هست و همین موضوع شائبه قطع همکاری دایی با صبا را قوت می‌بخشد بخصوص اینکه مذاکرات کشوری فرد با صمد مرفاوی جدی بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.