سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی گفت: با حملات خود پرتغال را ترساندیم اما تاوان اشتباه دقیقه ۱۱۷ را خوردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آنته چاچیچ که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ بعد از ۱۲۰ دقیقه نبرد با پرتغال یک بر صفر باخت، اظهارداشت: این یک دوئل سخت ۱۲۰ دقیقه‌ای بود که کرواسی مقابل پرتغال نمایشی خوب داشت. جدالی که بازیکنان با حرکت‌های یکپارچه صاحب موقعیت‌های متعددی شدند. بعد در شرایطی که کنترل بازی را با حملات جدی خود در دست داشتیم،‌ به خاطر یک حمله حریف جریمه شدیم و تاوان پس دادیم.

او ادامه داد: با وجود این نتیجه،‌به بازیکنانم تبریک می‌گویم که حضوری کاملا خوب داشتند. ضمن آنکه شور و اشتیاق و نیز روحیه جنگندگی بالایی را نشان دادند.

وی بیان کرد: من و بازیکنانم به خاطر نتیجه بسیار متاسف هستیم. تعجب می‌کنم فوتبال چقدر بازی عجیبی می‌شود. چون در اکثر اوقات بازی با پرتغال،‌تیم برتر و با کیفیت میدان ما بودیم اما چطور جریمه شدیم. خود من فکر می‌کردم یکی از فینالیست‌های جام خواهیم بود.

او افزود:‌وقتی بازی شروع شد‌،‌تعجب نکردم که چطور پرتغالی‌ها با احتیاط بازی می‌کردند. می‌دانستم بازی ما چقدر آنها را می‌ترساند. همه هم دیدند چطور آنها را با موقعیت‌های خوب خود ترساندیم. اما فقط به خاطر اشتباه دقیقه ۱۱۷ جریمه شدیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )