کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال ایرلند جنوبی گفت: ما در بازی سختی مقابل ایتالیا به پیروزی رسیدیم و روحیه مضاعفی برای ادامه راه پیدا کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مارتین اونیل، سرمربی تیم ملی ایرلندجنوبی پس از پیروزی تیمش مقابل ایتالیا و صعود به مرحله یک شانزدهم مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا در نشست خبری گفت: واقعا من به این بازیکنانی که در تیم ملی ایرلند دارم افتخار می‌کنم. این مسیری که برای صعود طی کرده‌ام ویژه است و شکلی که هواداران ما را حمایت کردند واقعا خاص بود و با تلفیق بازیکنان و هواداران توانستیم به جمع ۱۶ تیم حاضر در یورو ۲۰۱۶ دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در لحظاتی پایانی کمی احساسی شده بودم چون که ما ایتالیا را بردیم. ما امشب با شایستگی کامل به برتری رسیدیم.بدون شک با این پیروزی جو روحی و روانی فوق‌العاده‌ای در بین بازیکنانم ایجاد شد. ما می دانستیم که برای صعود باید ایتالیا را شکست بدهیم و با همین انگیزه به میدان آمدیم و در پایان به هدف‌مان رسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.