کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی ایتالیا مقابل ایرلند شکست خورد و سوئد هم با قبول شکست مقابل بلژیک از یورو ۲۰۱۶ کنار رفت.

به گزارشخبرگزاری خبرآنلاین؛در آخرین بازی از مرحله گروهی جام ملت های اروپا امشب دو دیداربه صورت همزمان برگزار شد که ایتالیا به مصاف ایرلند رفت و سوئد هم مقابل بلژیکقرار گرفت.

در نخستین بازی کونته که قبل از این بازی صعودتیمش به مرحله یک هشتم نهایی شده بود به بازیکنان اصلی اش استراحت داد و با ترکیبیمتفاوت تیمش را راهی میدان کرد.

در این بازی که ایرلندی ها با شایستگی مقابل یکی از مدعیان این جام به میدان رفتند موفق شدند پس از نود دقیقه تلاش با نتیجه یک بر صفر ایتالیا را شکست دهند(دقیقه ۸۵ ،رابرت بردی) تا به عنوان تیم سوم این گروه صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کنند.

در دیگر بازی از این گروه تیم های بلژیک و سوئد به مصاف هم رفتند که این بازی هم با نتیجه یک بر صفر به سود بلژیکی ها به پایان رسید.تنک گل بازی را رادا ناینگولان(در دقیقه ۸۴)به ثمر رساند تا بلژیک ۶ امتیازی پشت سر ایتالیا و با امتیاز مساوی با لاجوردی‌ها به عنوان تیم دوم صعود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.