مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت که از نمایندگان شهرهای شمالی کشور که از باطل دفاع می‌کنند، ناراحت و دلگیر است.

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دلیل حضور بازیکنان نفت تهران مقابل وزارت نفت گفت: خسته شدیم از اینکه هر شب و هر روز اخبار جدید به دست ما برسد، بلاتکلیفی‌مان بیشتر شود و فکر خودمان و خانواده‌های‌مان را به هم بریزیم. به وزارت نفت رفتیم تا تکلیف‌مان را مشخص کنیم، اما بازرسی و حراست وزارت نفت حتی اجازه نمی‌دادند وارد ساختمان شویم و بالا برویم. این برخورد را با کسانی کردند که سال‌ها با تلاش‌مان اسم نفت را در ایران و آسیا بالا بردیم و تبلیغ کردیم.

وی درباره بحث انحلال باشگاه نفت تهران اظهار داشت: اکنون تیم خریدار دست به نقد دارد که ۱۷ میلیارد می‌دهد، اما نمی‌دانم چرا آقایان مقدمات کار را فراهم نمی‌کنند. اگر این خریدار پشیمان شود نه تنها دیگر ۱۷ میلیاردی نیست، بلکه وزارت نفت باید از حسابش ۱۵ میلیارد هم بابت بدهی‌ها بدهد. یعنی ۳۲ میلیارد از پول بیت‌المال هدر می‌رود و خواسته ما این است با این تصمیم‌ها پول بیت‌المال را دور نریزید.

مدافع نفت تهران درباره اینکه آیا تصمیمات سیاسی در این خصوص وجود دارد که بعد از منتفی شدن انتقال امتیاز به ملوان تیم را واگذار نمی‌کنند، اظهار داشت: من نمی‌دانم پشت صحنه چه خبر است. پیش هر کسی رفتیم دیگری را مقصر معرفی می‌کند. آن موقع که فوتبال، مسابقه،‌ محبوبیت، دوربین و معروف شدن بود، همه بودند و یک مسئول هم کارهای ما را انجام می‌داد، اما اکنون هیچکس نیست و همه، دیگری را مسئول و مقصر اعلام می‌کنند و کسی به درد ما نمی‌رسد. نمی‌دانم پشت پرده این ماجرا چه خبر است، اما آقایان نباید زمان را از بین ببرند. نباید تیم ما هم مانند راه‌آهن فصل گذشته شود که دقیقه ۹۰ واگذار شد، تیم را دقیقه ۹۰ بستند و در آخر هم سقوط کرد. اکنون که خریداری پا پیش گذاشته و از کارکنان شرکت نفت هم در باشگاه حمایت می‌کند، چرا باید زمان را از بین ببرند تا تیم را منحل کنند؟ مسئولان بهتر است زودتر تکلیف را مشخص کرده و مالک را تعیین کنند و فکر نمی‌کنم این کار سختی باشد.

حمدی‌نژاد در واکنش به مطرح شدن این مسئله که چرا مسئولان انتقال امتیاز نفت زمان واگذاری امتیاز به ملوان سریع اقدامات را انجام دادند و اکنون اقدامی صورت نمی‌گیرد و آیا این مسئله شبهه ایجاد نمی‌کند که این افراد منفعت‌شان در انتقال ملوان بود، گفت: این مسائل را نمی‌دانم، اما دقیقاً زمان انتقال امتیاز به ملوان سریع اقدام کردند که خدا را شکر رسانه‌ها و آقای تاج این اجازه را ندادند. آن موقع همه این افراد با هم بودند و کارهای انتقال را سریع انجام دادند، اما اکنون هیچکس مسئولیتی قبول نمی‌کند. شاید این افراد از انتقال امتیاز نفت به ملوان انزلی منفعت سیاسی یا منافع دیگر داشتند که سریع کار را پیش بردند و اکنون کاری از پیش نمی‌برند.

وی گفت: یک گلایه هم از نمایندگان مجلس در شهرهای شمالی کشور دارم که طومار می‌نویسند و از باطل دفاع می‌کنند. آقایان نماینده چرا باید این کار را انجام بدهید؟ یعنی خودتان نمی‌دانید ملوان پولی ندارد که امتیاز نفت را بخرد؟ این نمایندگان دلسوز مجلس آن موقع که ملوان در مشکل غوطه‌ور بود کجا بودند؟ چرا فصل گذشته ۴، ۵ میلیارد به این تیم کمک نکردند که با حل شدن مشکلش در لیگ بماند؟ حالا چطور می‌خواهند ۲۵ میلیارد به ملوان کمک کنند تا امتیاز تیم لیگ برتری بخرد؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.