تیم‌های ملی فوتبال ایرلند و ایتالیا به دلیل خرابی چمن ورزشگاه شهر لیل اجازه تمرین در این زمین را ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و ایرلند اعلام کرد که به دلیل خرابی چمن ورزشگاه نمی‌توانند در زمین استادو پی‌یر مائوری شهر لیل تمرین کنند. دو تیم فردا شب (چهارشنبه) در دور پایانی مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۱۶ در همین ورزشگاه به مصاف هم خواهند رفت و یوفا به این دو تیم گفته که نمی‌توانند به دلیل خرابی زمین از حق خود برای تمرین از زمین مسابقه استفاده کنند و بهتر است تمرینات نهایی خود را در همان کمپ تمرینی خود در فرانسه انجام دهند، البته دو تیم حق دارند که پیش از شروع بازی در زمین خود را گرم کنند.

گزارش‌ها در فرانسه حاکی از آن است که چمن ورزشگاه پی‌یر مائوری به دلیل بارندگی‌های زیاد اخیر کیفیت خود را از دست داده و حتی ادعا شده که مسئولان برگزاری مسابقات، چمن این ورزشگاه را رنگ زده است. در پیروزی ۲ بر اسلواکی مقابل روسیه بود که سقف این روزشگاه بسته شد تا بارندگی‌های مداوم بیشتر از این به چمن ورزشگاه آسیب نرساند.

در جریان تساوی شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های فرانسه و سوئیس بود که بازیکنان دو تیم به دلیل لغزندگی زمین استادو پی‌یر مائوری بارها به زمین خوردند و دیدیه دشان، سرمربی خروس‌ها پس از پایان بازی در انتقاد از کیفیت زمین با کنایه گفت: «تازه مرحله گروهی هستیم و اوضاع زمین این است!»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.