سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: از این قهرمانی خوشحالم، چون شاگردانم سخت کار کردند و عالی بودند.

به گزارش خبرنگار روزشی خبرگزاری فارس، درک بائرمن سرمربی تیم بسکتبال بعد از قهرمانی تیم ایران در تورنمنت اطلس اسپورت چین اظهار داشت: از این قهرمانی واقعا خوشحالم، بچه‌های ما سخت کار کردند و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و به عنوان یک تیم کار کردند. وقتی حدادی به ما اضافه شد خیلی قدرتمند شدیم. او فرم بسیار خوبی داشت و در مدت زمان کم لیدر اصلی ما شد.

وی ادامه داد: بچه‌های ما امروز عالی بازی کردند، لیتوانی هم تیم بسیار خوبی بود و از این بابت خوشحالم. در یک ماه ۳ سفر به کشورهای اردن، فیلیپین و چین داشتیم. همه مربیان، پزشکان و مدیریت تیم سخت کار کردند.

سرمربی تیم بسکتبال عنوان کرد: هر روز تمرین داشتیم و در هر بازی بهتر از قبل شدیم. امروز خیلی بهتر از بازی نخست بودیم و این برای مربی کافی است.

بائرمن در مورد ادامه برنامه‌های تیم ملی تا مسابقات انتخابی المپیک عنوان کرد: این تورنمنت یکی از پله‌های دیگر ما در راه آماده‌سازی بود. فردا شب به ایران بازمی‌گردیم و بچه‌ها ۳ روز استراحت خواهند داشت. پس از آن کارمان را آغاز می‌کنیم، به لیتوانی خواهیم رفت و آنجا کمپ کوتاهی را داریم، دو بازی هم با نیوزیلند و لیتوانی برگزار خواهیم داشت.

وی با اشاره به مسابقات انتخابی المپیک در ایتالیا عنوان کرد: تورنمنت سختی پیش رو داریم و باید قدرتمند حاضر شویم و انتظار منطقی داشته باشیم. گروه ما که در آن تیم‌های یونان و مکزیک قرار دارند، سخت‌تر از گروه دیگر است. ما هم در این مسابقات شانس داریم، در حال حاضر هم تیم خوبی در اختیارمان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.