کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دو تیم ملی فوتبال ایرلند جنوبی و بلژیک تا پایان نیمه اول تن به تساوی بدون گل دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم ملی فوتبال ایرلند جنوبی و بلژیک در آخرین روز از دور دوم مرحله گروهی به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب اصلی دو تیم ملی فوتبال بلژیک و جمهوری ایرلند مشخص شد.

بر همین اساس، در ترکیب بلژیک کورتوا، آلدرویرلد، ورمالن، ورتونگن، ویتسل،‌دبروین، لوکاکو، هازارد، کاراسکو، مونیر و دمبله بازی می‌کنند.

در تیم جمهوری ایرلند نیز راندولف،‌ کولمن، کلارک، اوشی، ولان، مک‌کارتی، لانگ، هندریک، وارد، برادی و هولاهان به میدان آمدند.

می‌توان گفت در بیشتر دقایق نیمه اول، بلژیک تیم مسلط بر بازی بود و البته این طبیعی به نظر می‌رسید، بلژیک که پیش از یورو ۲۰۱۶ یک پدیده و گاهی یک مدعی جدی حضور در جمع بزرگان بود، اکنون باید به پیروزی می رسید تا خیالش برای حضور در مرحله حذفی راحت شود.

در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل در نیمه اول رضایت دادند تا تکلیف پیروز این میدان در نیمه مربیان مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.