کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره رئال مادرید و تیم‌ملی کلمبیا پس از دیدار مقابل پاراگوئه اظهار داشت: اگر فلج هم شوم برای تیم‌ملی کشورم بازی خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خامس رودیگز ستاره رئال مادرید علیرغم مصدومیتش از ناحیه شانه امروز در دیدار تیم‌ملی کلمبیا مقابل پاراگوئه بازی کرد و برای تیمش گلزنی کرد و توانست یک تنه کلمبیا را به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۶ برساند.

خامس پس از این دیدار اظهار داشت: اگر نای حرکت کردن نداشته باشم و فلج هم باشم برای کلمبیا بازی می‌کنم. من همیشه دوست دارم برای تیم‌ملی کشورم بازی کنم.

ستاره کهکشانی‌ها افزود: خوشحالم بابت اینکه می‌توانم کمک حال تیم‌ملی کشورم باشم. امروز به خوبی توانستم این کار را انجام دهم. پاراگوئه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت ولی ما بهتر عمل کردیم و پیروز شدیم.

خامس در جریان دیدار کلمبیا مقابل آمریکا از ناحیه شانه دچار مصدومیت شده بود اما امروز علا رغم مصدومیتش تیمش را مقابل پاراگوئه همراهی کرد و توانست یک گل و یک پاس گل بزند و به عنوان بهترین بازیکن دیدار انتخاب شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.