باشگاه دورتموند هرگونه اخبار درباره جدایی مهاجم گابنی خود را از این تیم رد کرد و این اخبار را گمانه زنی رسانه ها دانست که صحت ندارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، روز گذشته سرمربی تیم ملی گابن در اظهارنظری جنجالی گفت پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گلزن بروسیا دورتموند، در حال ترک این تیم و پیوستن به یک تیم جدید است. همین صحبت باعث شد تا رسانه ها از پیوستن این بازیکن به تیم هایی چون رئال مادرید و یونایتد خبر دهند.

در همین رابطه اما هانس یواخیم واتسکه، مدیر ورزشی دورتموند در پاسخ به سوال بیلد در خصوص صحت ادعای ژرژ کوستا گفت: اینها شایعات و گمانه زنی رسانه ها است و هیچ ارزشی ندارد او در دورتموند خواهد ماند.

این بازیکن ۲۶ ساله در ۴۶ بازی این فصل، ۳۹ گل به ثمر رساند و یکی از بهترین های این فصل بوندسلیگا و فوتبال اروپا بود و بارها نیز ابراز علاقه کرده است تا روزی در کنار رونالدو در رئال بازی کند. البته بعید به نظر می رسد دورتموند به این راحتی به ستاره گابنی خود اجازه خروج بدهد آنها تاکنون متس هوملس را از دست دادند و احتمال دارد میختاریان نیز دیگر ستاره دورتموند باشد که به زودی از این تیم خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.