تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه برابر اسلواکی متحمل شکست غیر منتظره‌ی ۳ بر یک شد. اسپانیا بوسنی را از پیش‌رو برداشت و قطر یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی برابر آلبانی شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال جهان از تعطیلی باشگاهی استفاده کردند تا آمادگی خودشان را برای دیدارهای مهم پیش‌رو افزایش دهند. در همین رابطه تیم ملی قطر یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی روسیه برابر آلبانی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. تنها گل قطری‌ها را عبدالکریم حسن به ثمر رساند و در مقابل سه گل لنجانی، اجتی و سادیکو باعث شد تا آلبانی پیروز این دیدار شود.

آلمان که بعد از قهرمانی در جام جهانی نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرده است با شکست ۳ بر یک برابر اسلواکی هوادارانش را نگران کرد. آن‌ها امشب در شهر آوکسبورگ برابر اسلواکی به میدان رفتند و ابتدا با گل ماریو گومز از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۳ از حریف خود پیش افتادند ولی در ادامه و در همان نیمه نخست همسیک موفق شد گل تساوی را وارد دروازه ژرمن‌ها کند.

در ادامه مسابقه باز هم این اسلواکی بود که در دقیقه ۴۴ توسط دوریس به گل رسید تا نیمه نخست با برتری مهمان به پایان برسد.

اسلواکی در نیمه دوم توسط کوکا گل سوم را نیز به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود اسلواکی به پایان برسد.

در دیگر دیدار مهم اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی در یورو با نتیجه ۳ بر یک بوسنی را شکست داد. دو گل نولیتو مهاجم سلتاویگو و گل دقیقه ۹۰ پدرو در مقابل تک گل امیر اسپائیچ باعث شد تا اسپانیا این دیدار را به سود خود به پایان برساند. البته زننده تک گل بوسنی در دقیقه ۴۵ از زمین مسابقه اخراج شد تا یک نیمه را آن‌ها ۱۰ نفره برابر اسپانیا به میدان بروند.

امشب در دیگر دیدار مهم ایتالیا برابر اسکاتلند به میدان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.