تبریز - رییس سابق کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی گفت: هواداران تراکتورسازی شعور و فرهنگ بالای خودشان را در فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور بار دیگر نشان دادند.

رحمان یاوران در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هواداران تراکتورسازی همواره جزو بافرهنگ ترین هواداران فوتبال به شمار می آیند و این موضوع را هم در فصول گذشته و هم در فصل تازه به پایان رسیده لیگ برتر نشان دادند.

وی ادامه داد: در بازی اخیر تراکتورسازی برابر النصر که با حذف تراکتورسازی همراه بود، ۶۵ هزار هوادار علاوه بر استقبال بسیار خوب و تشویق پرشور از ابتدا تا انتهای بازی، پس از اتمام بازی و حذف تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا چند دقیقه بصورت ایستاده تیم را تشویق کردند و بار دیگر شعار معروف «عیبی یوخ» را سر دادند.

یاوران گفت: این موضوع نشان از شعور و فرهنگ والا و فوتبال شناسی هواداران تراکتورسازی دارد و باید به این هواداران آفرین گفت که با مشاهده حذف تیمشان از آسیا بازهم بازیکنان تراکتور را پس از اتمام بازی تشویق کردند.

وی افزود: هواداران تراکتورسازی فوتبال را خوب می فهمند و دیدند که تیمشان واقعا فوتبال خوبی بازی کرد و بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند.

رئیس سابق کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه با اشاره به اینکه باید قدر این هواداران را بیشتر دانست، یادآور شد: چنین هوادارانی در فوتبال خیلی کم پیدا می شود و از اینرو باید بهترین امکانات برای آنها فراهم شود و بیشتر قدر آنها را دانست.

یاوران در ادامه به موفقیت های رسول خطیبی در فوتبال تبریز اشاره کرد و گفت: خطیبی تنها مربی است که به بازیکنان بومی و جوان بها و اهمیت می دهد و این موضوع را در هر باشگاهی که رفته در عمل نشان داده است.

وی افزود: خطیبی مرد عمل است و هر حرفی بزند به آن عمل می کند و شعار او بها دادن به بازیکنان بومی و جوان است و می بینیم که این شعار خود را همیشه عملی می کند.

رئیس کانون هواداران باشگاه های تراکتورسازی و سال های اخیر دبیری اظهار کرد: رسول خطیبی در ماشین سازی، گسترش فولاد، تراکتورسازی و حتی در سیاه جامگان مشهد به بازیکنان تبریزی و جوان اهمیت داد و هم اکنون شاهد حضور بازیکنان تبریزی در لیگ برتر هستیم که اکثر آنها را خطیبی به فوتبال کشور معرفی کرده است.

یاوران در پایان خاطر نشان شد: فوتبال تبریز به داشتن این مربی بومی افتخار می کند و قطعا فوتبال دوستان استان نیز قدر این سرمایه ارزشمند و فرزند خوش غیرت آذربایجان را خواهند دانست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.