سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید گفت تیم رئال مادرید چون عملکرد بهتری در ضربات پنالتی داشت موفق شد قهرمان رقابتهای لیگ قهرمانان شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اتلتیکومادرید بامداد امروز پس از ۱۲۰ دقیقه مبارزه مقابل تیم همشهری خود، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ تن به شکست داد. این دومین فینال لیگ قهرمانان اروپا تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه است که جام به تیم اسپایایی نمی رسد.

سیمئونه در نشست خبری پایان بازی گفت: اول از همه جا دارد به رئال مادرید به خاطر این قهرمانی تبریک بگویم. آنها دوباره بهتر از ما بودند و این بار در ضربات پنالتی. ما بازی را بد شروع کردیم اما پس از ۲۵ دقیقه بهتر شدیم. این شانس را داشتیم که خیلی زود در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشیم اما از این فرصت استفاده نکردیم. آنها هم شانس داشتند بازی را دو بر صفر پیش بیفتند اما این ما بودیم که بلافاصله بازی را به تساوی کشیدیم. سپس بازی خیلی تاکتیکی شد و دو تیم خیلی خسته شدند.

سرمربی آرژانتینی رئال ادامه داد: امروز، روز ما نبود. در فوتبال چیزی به اسم عدالت وجود ندارد. هر کسی ببرد شایسته بردن است و توجیهی وجود ندارد. من به این بازیکنان می بالم. آنها تلاشی فوق العاده انجام دادند. با نتیجه یک بر صفر عقب افتادند، پنالتی از دست دادند اما برگشتند و بازی را به تساوی کشیدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.