در حالی که بانوی‌پیر با حضور مهاجم جوانش در بازی‌های المپیک مخالف است، آرژانتینی‌ها می‌‌خواهند به هر نحو ممکن او را به ریودوژانیرو ببرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال آرژانتین اعلام کرده که با وجود مخالفت باشگاه یوونتوس برای رفتن پائولو دیبالا به المپیک ۲۰۱۶ از حضور این مهاجم ۲۲ ساله در تیم تحت هدایت خراردو مارتینو ناامید نشده است و به رایزنی خود با بانوی پیر برای رساندن مهاجم پیشین پالرمو به مهمترین رویداد ورزشی جهان ادامه می‌دهد.

با وجود مخالفت باشگاه یوونتوس برای حضور دیبالا در المپیک - تورنمنتی که طبق قوانین فیفا هیچ باشگاهی ملزم به آزاد گذاشتن بازیکنانش برای بازی در آن نیست - مارتینو نام او را در فهرست اولیه بازیکنانش قرار داده است.

لوئیس سگورا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین در این خصوص گفت: ما هر کاری از دست‌مان ساخته باشد انجام می‌دهیم و در حال مذاکره با باشگاه‌هایی هستیم که متأسفانه مجبور به آزاد گذاشتن بازیکنان‌شان برای شرکت در المپیک نیستند. در همین حال ما مشغول رایزنی با باشگاه یوونتوس هستیم تا دیبالا بتواند در المپیک بازی کند. از فهرست ۳۵ نفره اولیه آرژانتین در نهایت تنها ۲۲ بازیکن باید بمانند و ما امیدواریم که باشگاه‌های اروپایی اجازه دهند بازیکنان‌شان را به المپیک ببریم.

دیبالا چندی پیش شخصاً اعتراف کرد که مسئولان باشگاه یوونتوس به او گفته‌اند اجازه ندارد در المپیک بازی کند و این در حالی است که او برای بازی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا - تورنمنتی که اتحادیه فوتبال آرژانتین می‌توانست بانوی پیر را برای آزاد گذاشتن مهاجمش جهت شرکت در آن مجاب کند - دعوت نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.