تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور دو بازیکن شاغل در لیگ‌های خارجی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت صبح امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۰:۱۵با حضور دو لژیونر کشورمان یعنی سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

* آزمون و انصاری‌فرد در تمرین گروهی شرکت نکرده و در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر عملکرد سایر بازیکنان بودند.

* در ابتدای تمرین، کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان را در وسط زمین جمع کرده و به‌مدت ۲۰ دقیقه با آنها صحبت کرد.

* کریم باقری، مربی پرسپولیس همراه افشین پیروانی در تمرین تیم ملی حضور یافت و پس از صحبت‌های کی‌روش با بازیکنان، با سرمربی تیم ملی خوش‌وبش کرد. خبرنگاران در بدو ورود باقری به تمرین از او خواستار مصاحبه در خصوص حمایت از تیم ملی شدند که باقری در پاسخ به خبرنگاران گفت: اجازه بدهید اول خودم را پیدا کنم، بعد مصاحبه می‌کنم!

* حمید مطهری، مربی تیم سایپا نیز نظاره‌گر تمرین امروز ملی‌پوشان بود.

* استقبال خبرنگاران و عکاسان از تمرین امروز تیم ملی بیشتر از روز گذشته بود. جایگاه خبرنگاران در تمرین تیم ملی نسبت به روزهای گذشته شلوغ بوده و افرادی که خبرنگار نبودند در این جایگاه حضور داشتند. این در حالی بود که خبرنگاران جایی برای نشستن نداشتند.

* وریا غفوری، بازیکن مصدوم تیم ملی امروز هم زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات اختصاصی و کششی پرداخت.

* سردار آزمون در اواسط تمرین گفت‌وگویی خصوصی با کی‌روش داشت.

* در جریان گرم کردن بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز، آندرانیک تیموریان گفت‌وگوی خصوصی با کی‌روش داشت. این گفت‌وگو در حالی شکل گرفت که هر دو طرف خندان بودند و شوخی می‌کردند.

*‌ ملی‌پوشان پس از گرم کردن، کار با توپ را به صورت دوبه‌دو انجام دادند. در یکی از بخش‌های تمرین که بیشتر حالت تمرکز داشت، بعد از چندین بار توضیح مربی بدنساز، بازیکنان در انجام صحیح تمرین دچار اشتباه شدند که مهدی طارمی یکی از این بازیکنان بود. کی‌روش در ادامه تمرینات تاکتیکی، بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد که در این تمرین تیموریان از بازیکنان جدا شد و به تمرینات با توپ پرداخت. کی‌روش در این تمرین خواستار حضور بازیکنان در یک‌سوم دفاعی حریف بود و چند بار تکرار کرد که بازیکنان از نیمه رد شوند.

* دروازه‌بانان زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* در بازی درون تیمی ملی‌پوشان کی‌روش برای لحظاتی آندرانیک تیموریان را به بازی گرفت و بعد از دقایقی بار دیگر او را به مربی بدنساز سپرد.

* با حضور کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون، محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتورسازی تنها غایب تمرین تیم ملی بود که قرار است یکشنبه به اردو اضافه شود. بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن هم که فینال جام حذفی را پیش‌رو دارند در زمان پرواز تیم ملی به مقدونیه به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.

* بعد از مصدومیت دانیال ماهینی و مهدی ترابی بازی درون اردویی تیم ملی ۱۰ به ۱۰ برگزار شد. ماهینی و ترابی هم در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر ادامه تمرین تیم ملی شدند.

* حدود ۱۵ نفر هوادار تیم ملی امروز مشغول تماشای تمرین ملی‌پوشان بودند که در این بین حضور دختربچه‌ای در جمع آنها جلب توجه می‌کرد.

* تمرینات تیم ملی فردا تعطیل است و بازیکنان بعد از یک روز استراحت از یکشنبه تمرین خود را آغاز می‌کنند و روز دوشنبه هم عازم مقدونیه می‌شوند تا دیداری دوستانه با این تیم انجام دهند. تیم ملی بعد از بازی با مقدونیه ۱۸ خرداد در یک بازی تدارکاتی دیگر به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.