کاپیتان سابق تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در جریان درگیری با سرپرست تیم من کاملاً اشتباه کردم و به خاطر اینکه او بزرگتر بود از وی عذرخواهی کردم.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص وضعیتش پس از سقوط تیم راه‌آهن به لیگ دسته اول اظهار داشت: متاسفانه من تاکنون چنین تجربه‌ای را نداشتم که تیمم به لیگ پایین‌تر سقوط کند؛ هنوز هم باورم نمی‌شود که این اتفاق رخ داده است و در شوک قرار دارم. هر ساله یا من با تیمم قرارداد داشتم یا من می‌دانستم که تیمم در لیگ برتر می‌ماند؛ اما امسال این اتفاق رخ نداد و با سقوط راه‌آهن بازیکن آزاد شدم.

وی ادامه داد: یکی دو تیم با من صحبت کردند اما نمی‌خواهم تصمیمی عجولانه بگیرم، قصدم این است که بهترین تصمیم را بگیرم و در یک تیم خوب و قوی بازی کنم تا از فوتبالم لذت ببرم؛ عجله‌ای ندارم و در یکی دو هفته آینده با آرامش تصمیم خواهم گرفت.

کاپیتان سابق راه‌آهن درمورد اینکه آیا مطالباتش را از این تیم دریافت کرده تاکید کرد: من نزدیک ۷۰-۶۰ درصد از تیم طلب دارم با توجه به اینکه سال‌های زیادی در این تیم حضور داشتم و سه سال پایانی هم کاپیتان راه‌آهن بودم نمی‌توانم خیلی سریع درخواست مطالباتم را بکنم و شکایت کنم. آقای کیانیان فرد بسیار خوبی است هرچند که شاید دیگر نخواهیم و نتوانیم همکار شویم؛ ا ما او زحمات زیادی کشیده و من نمی‌توانم از او بدی ببینم. به هر حال دوست ندارم شکایت کنم.

عبدی درمورد علت سقوط راه‌آهن به لیگ دسته اول و همچنین درگیری‌اش با سعید رمضانی در میانه فصل خاطرنشان کرد: درگیری من با رمضانی فقط به خاطر مسائل فوتبالی بود که البته پس از این اتفاق بخاطر سن و سالی که او از من بیشتر بود از او عذرخواهی کردم اولین باری بود که در دوران ورزشی‌ام نتوانستم جلوی خود را بگیرم و اعلام می‌کنم که کاملا کار اشتباهی کردم و بار دیگر هم از او عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: دلیل سقوط ما به لیگ دسته اول اینگونه درگیری‌ها و مسائل نبود بلکه یکی از مهمترین دلایل سقوط ما تغییر سرمربی تیم بود؛ همچنین مشکلات مالی هم در این زمینه تاثیرگذار بود. معتقدم که اگر فرهاد کاظمی در همان ابتدای فصل در راه‌آهن می‌ماند حداقل تیم جزء ۸-۷ تیم برتر لیگ بود. ما در اوایل لیگ بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم اما تغییر فرهاد کاظمی اشتباه بزرگی بود و اشتباه دوم هم زمانی رخ داد که مهدی تارتار با وجود فرصت کمی که در تیم داشت، اما شرایط را بخوبی فراهم کرده بود که متاسفانه بار دیگر این اشتباه رقم خورد و او نیز تغییر کرد.

کاپیتان سابق راه‌آهن خاطرنشان کرد: فرشاد کرمی و توپالیدیس از جمله مربیان خوب و با دانشی هستند که به خاطر اینکه فرصت کافی نداشتند نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند. من به عنوان یک بازیکن نارضایتی خود را از تغییر سرمربی اعلام کردم اما دیگر فایده‌ای نداشت. از جمله دلایل دیگر سقوط تیم مسائل مالی بود شاید خیلی‌ها بگویند بهادر عبدی که چندین سال است در لیگ برتر بازی می‌کند مشکل مالی ندارد اما انصافا باید بگویم اگر هر حرفی زدم فقط به خاطر بازیکنان جوان تیم ما بود، امیدوارم که راه‌آهن بار دیگر بتواند به لیگ برتر صعود کند و روزهای خوبی را برای این تیم آرزو می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.