این دیدار با استقبال بسیار پرشور هواداران ذوب آهن همراه بود تا جایی که سکوهای فولادشهر از حضور تماشاگران پر شده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه نخست دیدار تیم‌های ذوب آهن ایران و العین امارات در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

این دیدار با استقبال بسیار پرشور هواداران ذوب آهن همراه بود تا جایی که سکوهای فولادشهر از حضور تماشاگران پر شده بود. به دلیل این حضور کم سابقه در مسیر فولادشهر هم ترافیک ایجاد شده بود.

قبل از آغاز دیدار هواداران با استفاده از نور تلفن‌های همراه رقص نور به راه انداختند و بازیکنان هم برای تقدیر از حضور آنها به سمت هواداران رفتند.

پیش از آغاز این دیدار دو بار برق در زمین فولادشهر قطع شد اما بلافاصله این مشکل را برطرف کردند.

در جایگاه ویژه برای مهمانان خارجی ال سی دی تعبیه شده و قسمتی از بخش مهمانان ویژه ورزشگاه به دلیل حضور برادرزاده شیخ ابوظبی در اختیار آنها قرار گرفته است.

در پشت فنس‌های ورزشگاه یکی از هواداران معلول از یحیی خواست تا کنار چمن مستقر شود و گل‌محمدی و آذری با نماینده AFC برای برآورده کردن خواسته این هوادار صحبت کردند.

در این دیدار مهدی رجب‌زاده به دلیل مصدومیت در ترکیب ذوب آهن قرار ندارد و قاسم حدادی‌فر بازبند کاپیتانی را به بازو بسته است. نیمکت‌نشینی هادی محمدی هم از نکات جالب ترکیب سبزها در این دیدار است.

هواداران علی حمام بازیکن ذوب آهن پرچم کشور لبنان را به ورزشگاه آورده بودند.

در این نیمه یحیی گل‌محمدی دو تعویض زودهنگام و اجباری داست و به دلیل مصدومیت بازیکنان، دانیال اسماعیلی‌فر را به جای احسان پهلوان و مهرداد قنبری را به جای هاشم بیک‌زاده به زمین فرستاد.

در لحظاتی از بازی تعلل مدافعان ذوب آهن سبب ایجاد موقعیت و حرکت خطرناک دنیل شد که این مسئله خشم مظاهری و فریادهای او بر سر مدافعان را در پی داشت.

نیمه نخست دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود العین به پایان رسید. داور کره‌ای دیدار در نیمه نخست از کارت‌های رنگی خود استفاده نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.