سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ با تمجید از فیلیپ لام او را اسطوره بایرن مونیخ معرفی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، فیلیپ لام مدافع راست بایرن مونیخ که در این تیم زیر نظر پپ گواردیولا عملکرد خوبی داشت در زمره اسطوره های این تیم از نظر گواردیولا قرار گرفت. پپ گواردیولا در طول ۳ سال حضور در بایرن مونیخ نتوانست با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد، با این حال در هر ۳ فصل حضور در لیگ آلمان به عنوان قهرمانی در بوندسلیگا رسید. این مربی اسپانیایی بعد از پایان کارش در این تیم به تمجید از فیلیپ لام پرداخت و او را در زمره اسطوره های بایرن مونیخ معرفی کرد.

گواردیولا با تمجید از لام گفت: فیلیپ لام در مدت ۳ سال حضور در من در بایرن مونیخ چه در داخل زمین و چه خارج از زمین همیشه به من کمک کرد و من یاد ندارم که او حتی یک بازی ضعیف داشته باشد. بایرن مونیخ اسطوره های بزرگی در تیم خود داشته است. بازیکنانی چون فرانتس بکن باوئر، اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه همگی از اسطوره های بایرن مونیخ هستند ولی اگر نظر من را بخواهید فیلیپ لام را نیز باید اسطوره این تیم دانست. او مغز متفکر تیم است و همیشه در تمام موارد توانست الگوی مناسبی برای بقیه بازیکنان باشد.ژ

پپ گواردیولا قرار است بعد از استراحتی کوتاه به منچستر برود و هدایت تیم سیتی را بر عهده بگیرد و مشغول آماده سازی این تیم برای شروع فصل جدید لیگ برتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.