اسطوره باشگاه منچستریونایتد مدعی شد اگر این تیم به‌دنبال ارائه فوتبالی شگفت‌انگیز است باید سراغ او برود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک کانتونا که امروز (سه‌شنبه) ۵۰ ساله شد، در گفت‌و‌گو با نشریه «گاردین» در خصوص تغییرات در باشگاه منچستریونایتد، احتمال جانشینی آقای خاص به جای فن‌خال گفت: به شخصه مورینیو را دوست دارم، اما از حیث نوع فوتبالی که او مدنظر دارد، باید بگویم فکر نمی‌کنم سبکش به درد شیاطین سرخ بخورد. البته عاشق شخصیت، شوخ‌طبعی و شور و شوقی که مورینیو نسبت به فوتبال دارد، هستم. ژوزه فردی باهوش است و از بازیکنانش می‌خواهد که صددرصد توان خود را به نمایش بگذارند. او همچنین عناوین قهرمانی خوبی هم کسب کرده است.

وی افزود: با این وجود من فکر نمی‌کنم که هواداران منچستریونایتد سبک فوتبالی را که مورینیو مدنظر دارد، دوست داشته باشند، حتی اگر منجر به قهرمانی تیم شود. شاید ژوزه بتواند منچستریونایتد را به عنوان قهرمانی برساند، اما آیا هواداران سبک بازی که انتظار دارند را زیرنظر او خواهند دید، حتی اگر به قهرمانی برسند؟ من این‌طور فکر نمی‌کنم.

اسطوره باشگاه منچستریونایتد همچنین در مورد سرمربی فصل آینده من‌سیتی اظهار داشت: گواردیولا یکی از گزینه‌هایی بود که منچستریونایتد می‌توانست به خدمتش بگیرد. او پسر معنوی یوهان کرایف است. دوست داشتم پپ را روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد ببینم. گواردیولا تنها کسی است که می‌تواند منچستر را تغییر دهد. او حالا در منچستر است، اما در جهت مخالف!

کانتونا در مورد احتمال حضورش به‌عنوان سرمربی روی نیمکت منچستریونایتد هم گفت: من در حال حاضر کارهای زیادی می‌کنم و خیلی هم خوشحالم، اما اگر از من خواسته شود که هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرم، نسبت به انجام این کار تمایل دارم، چون گواردیولا حالا سرمربی منچسترسیتی است و اگر آنها (منچستریونایتد) کسی را می‌خواهند که با ارائه فوتبالی شگفت‌انگیز به قهرمانی برسند، آن من هستم.

وقتی از مهاجم پیشین شیاطین سرخ پرسیده که حرفش در مورد سرمربیگری این تیم جدی است، او با خنده پاسخ داد: بله، من کاملاً جدی هستم. به‌هر حال اگر از من بخواهند که هدایت این تیم را بر عهده بگیرم، البته که برای این کار سخت تلاش خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.