مسئول هیئت اعزامی فدراسیون عراق گفت: انتخاب ما شهر مشهد مقدس است و اماراتی‌ها قول برگزاری بازی‌ها به صورت رایگان را دادند ولی ما قبول نکردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان فدراسیون فوتبال عراق در جلسه‌ای که امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران داشتند درخواست دادند که بازی‌های این تیم در مشهد برگزار شود تا هم بتوانند به زیارت امام رضا (ع) بروند و هم بازی‌های خود را انجام دهند.

محمد جواد السامع یکی از مسئولان هیئت اعزامی فدراسیون عراق به ایران در مصاحبه با خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما در حال بررسی ۳ ورزشگاه شهر مشهد هستم ولی به احتمال زیاد ورزشگاه ثامن را برای میزبانی بازی‌های خودمان در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب می‌کنیم.

وی افزود: اماراتی‌ها در طی تماس با ما درخواست کردند تا بازی‌های خود را به میزبانی آنها برگزار کنیم ولی ما پیشنهاد آنها را رد کردیم. اماراتی‌ها برای ما تمام امکانات برگزاری دیدارها را به صورت رایگان تضمین کردند اما ما زیر بار پیشنهاد آنها نرفیتم و ایران را انتخاب کردیم.

مسئول فدراسیون عراق درباره میزبانی بازی آنها با عربستان گفت: هنوز کشوری را برای میزبانی بازی مقابل سعودی‌ها را انتخاب نکردیم ولی انتخاب ما یکی از کشورهای شرق آسیا مانند مالزی و اندونزی خواهد بود و هرگز کشورهای حاشیه خلیج فارس را انتخاب نخواهیم کرد زیرا به نفع عربستانی‌ها می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )