سرمربی تیم نفت آبادان گفت: خوشحالم که لیگ برتری شدیم و خدا همیشه در بدترین شرایط دست مرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نادر دست‌نشان پس از صعود صنعت نفت آبادان به لیگ برتر، گفت: به بازیکنان باغیرتم تبریک ویژه می‌گویم و به مردم آبادان هم تبریک می‌گویم که فوتبال مهم‌ترین سرگرمی آنهاست و در اعتقاد آنها ریشه دارد. خوشحالم که توانستیم این کار مهم را انجام دهیم و به لیگ برتر بیاییم.

وی ادامه داد: لطف خدا شامل حال ما شد و لیگ برتری شدیم. خوشحالم که با تلاش و همت بازیکنانم این اتفاق مهم رخ داد و من هم گوشه‌ای از این زنجیره موفقیت بودم. همواره راضی هستم به رضای خدا؛ چراکه در بدترین شرایط دست مرا گرفته است.

دست‌نشان درباره استقبال پرشور هواداران آبادانی از این بازی افزود: کاش دوربینی بیرون ورزشگاه وجود داشت و می‌دید که بیش از ۱۵ هزار تماشاگر بیرون از ورزشگاه باقی ماندند و این نشان از عشق و علاقه مردم آبادان به فوتبال است. امیدوارم وزارت نفت و سایر مسئولان از این تیم حمایت‌های بیش‌تری کنند تا مثل گذشته پرافتخار باشیم. من همیشه طرفدار نفت آبادان بودم و چه قبل از انقلاب در لیگ تخت‌جمشید و چه بعد از انقلاب این تیم یک حریف قابل‌احترام بود.

وی تصریح کرد: دست همه پیشکسوتان تیم نفت آبادان را می‌بوسم که از ما حمایت کردند و مطمئنا در لیگ برتر جایگاه قوی‌تری خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.