کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهدی مهدوی‌کیا در تیم منتخب جهان با هدایت مورینیو و در کنار بازیکنانی مثل کارلوس پویول، سالگادو، سیدورف و کاناوارو در مکزیک پا به توپ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی کیا که برای حضور در کنگره فیفا به مکزیک دعوت شده است، قرار است در حاشیه این کنگره در تیم منتخب ستارگان جهان به مصاف تیم ستارگان پیشکسوت تیم مکزیک بروند.

هدایت تیم ستارگان جهان طبق برنامه اولیه قرار است با ژوزه مورینیو باشد. در تیم منتخب ستارگان جهان قرار است بازیکنانی چون سامی الجابر، مهدی مهدوی کیا، میشل سالگادو، دوایت یورک، کلارنس سیدورف، مارسل دسایی، فابیو کاناوارو، اتوئو و لوئیس فیگو و کارلس پویول بازی کنند.

این دیدار روز جمعه این هفته برگزار خواهد شد. مهدوی کیا پیش از این سابقه حضور در تیم منتخب جهان تحت هدایت مورینیو به مناسبت خداحافظی میشائیل بالاک را دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )