مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس، نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه این فدراسیون در چهار سال آینده با حضور وزیر ورزش در شرایطی آغاز شد که ابهاماتی در مورد انتخاب رئیس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از کش و قوس های فراوان در نهایت مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه با حضور اعضای مجمع، نمایندگان نهادهای نظارتی، مسئولان وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.

* ورود اعضای مجمع و نامزدها

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات و برگزاری این مجمع از ساعت ۸:۳۰ وارد مجموعه ورزشی انقلاب شدند و در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک مستقر شدند.

* همه نگاه ها به کفاشیان است

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که از او به عنوان اصلی ترین مرد انتخابات امروز نام برده می شود نیز به همراه نامزدهای انتخابات وارد سالن همایش و محل برگزاری انتخابات شد. در این مجمع همه نگاه ها به کفاشیان است و این پرسش در مورد او مطرح است که در نهایت به سمت کدام یک از نامزدهای ریاست خواهد چرخید.

* گودرزی و سجادی وارد مجمع شدند

محمود گودرزی وزیر و نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش هم دقایقی پس از شروع رسمی مجمع وارد سالن همایش آکادمی ملی المپیک شدند تا بر روند برگزاری مجمع نظارت داشته باشند.

گزارش لحظه به لحظه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در همین خبر تکمیل می شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.